Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Leren programmeren was nog nooit zo eenvoudig!Ben je dol op computers en games?Droom je ervan om je eigen game te maken?Met deze praktische gids ontwikkel je aan de hand van acht games je programmeertalent.Laat daarna je creativiteit de vrije loop en maak je eigen game.Met stap-voor-stapinstructies, screenshots en illustraties om met Scratch aan de slag te gaan.Een leerrijk boek in de succesvolle reeks Programmeren voor kinderen.https://www.lannoo.be/nl/programmeren-voor-kinderen-games-0
Computer. Automation --- games --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- programmeren (informatica) --- programmeertalen --- Computerspel --- Programmeren --- Scratch (programmeertaal) --- Computer --- Software --- Kind --- Gaming
Choose an application
Programmeren --- Programmeertaal --- Scratch (programmeertaal) --- Arduino --- Computationeel denken --- Logisch denken --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Informatica --- Technologie --- Techniek (wetenschap)
Choose an application
Programmeer met Scratch (gratis op internet) games of programma's als penalty-schieten en een Egyptisch doolhof. Stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen in kleur en een ballonstrip als voorafje. Vanaf ca. 10 t/m 15 jaar.
#PBIB:+117.50 --- Programmeren --- Games --- Muzische vorming : Media & ICT --- Scratch (software) --- Lager onderwijs --- Computerspelen --- #BSCH: vak: informatica --- Schoolbooks - Didactic material --- Scratch (programmeertaal) --- Computerspel --- Kind
Choose an application
Informatica --- Scratch (programmeertaal) --- 6e leerjaar lager onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Wetenschap --- Workshop --- Elektronische leeromgeving --- Bachelor in het onderwijs : secundair onderwijs --- Informatica --- h.o.
Choose an application
In dit boek gebruiken we de eenvoudige programmeertaal Scratch. Het programma biedt een gereedschapskist om interactieve verhalen, games ? in mekaar te knutselen. Met Scratch kun je computeranimaties (sprites) vragen laten stellen, zingen en bewegen, of computeranimaties, achtergronden en geluidseffecten combineren tot een interactief spel.iSee is een methode informatica voor de 2e en 3e graad ASO van het secundair onderwijs. De methode is aangepast aan de leerplannen tweede graad GO!, OVSG en KOV en ook perfect bruikbaar in de derde graad en CVO?s.Bron: www.diekeure.be
Didactics of secundary education --- Didactics of technology --- informatica --- algoritmen --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2015 --- Informatica --- Algoritmen --- Scratch (software) --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Algoritme --- Scratch (programmeertaal)
Choose an application
Ben je gek op computers en animatiefilmpjes? En wil je graag zelf computergames maken? Ontwikkel jouw digitaal talent met deze praktische gids. Met kleurrijke illustraties, handige tips en stap-voor-stap instructies om programma's te schrijven in Scratch en Python.
games --- programmeren (informatica) --- Computer. Automation --- Programmeren --- programmeertalen --- Scratch (software) --- Python (programmeertaal) --- Computer programming --- Programming (Electronic computers) --- Study and teaching --- Computer games --- Programming --- 525 --- Computers --- Scratch --- Games --- Python --- Informatica --- 476.6 --- Programmeren ; algemeen - Gebruikershandleidingen ; algemeen --- KATOR --- programmeren --- computergames --- kinderen --- 475.6 --- informatica --- computers --- didactiek basisonderwijs - informatiekunde --- Programmeertalen --- Software --- Kinderen --- Programmeertaal --- Scratch (programmeertaal) --- Computer --- Python (software) --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Verpleegkunde --- 454.52 --- computerondersteund onderwijs
Choose an application
Informaticaonderwijs ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 681.3 <07> --- informatica --- leerboeken --- 487.2 --- Javascript --- programmeren --- schoolboeken --- 520.51 --- Informatica --- 485.7 --- #BSCH: vak: informatica --- Computerwetenschap--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - informatica --- Informatiekunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Scratch (software). --- Programmeren. --- JavaScript. --- Programmeren --- Informatica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Scratch (software) --- handboeken secundair onderwijs --- PHL-Education 12 --- PXL-Education 2013 --- 2e graad secundair onderwijs --- Algoritmen --- Structorizer --- JavaScript --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Vrij onderwijs --- Scratch --- Algoritme --- Scratch (programmeertaal)
Choose an application
Movie Maker --- digitale fotografie --- C6 --- informatica --- leerboeken --- 487.2 --- Excel --- Microsoft office --- Windows Vista --- schoolboeken --- Informatica --- Algoritmen --- Scratch --- programmeren --- rekenblad --- Excel 2010 --- gegevensbeheer --- tekstverwerking --- Word 2010 --- access 2010 --- Computer --- Netwerk --- Internet --- Hardware --- Multimedia --- podcasting --- Web 2.0 --- Powerpoint --- Prezi --- 485.7 --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- didactiek secundair onderwijs - informatica --- Informatiekunde --- KATOR --- (zie ook: fysica (computer)) --- 2e graad secundair onderwijs --- Windows 7 --- Office 2010 --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Computers --- Netwerken --- Databanken --- Access --- Presentatiesoftware --- PowerPoint --- Rekenbladen --- Tekstverwerking --- Word --- Algoritme --- Scratch (programmeertaal) --- Netwerk (ict) --- Databank --- Rekenblad
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|