Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Inleiding 1 Leren op de werkplek 1.1 Formeel en informeel leren 1.2 Verschillende vormen van leren 2 Leerprojecten 2.1 Leerprojecten2.2 Drie fasen 2.3 Leerproject Neonatologie 2.4 Leerproject Cardiologie 3 Persoonlijk ontwikkelplan 3.1 POP 3.2 Organisatie- en persoonlijk belang 3.3 Competenties 3.4 Competentieprofiel 3.5 POP-gesprek 3.6 Voorbereiding3.7 Stappenplan 3.8 Bruikbare instrumenten 4 Leren van fouten 4.1 Medische fouten4.2 Fouten 4.3 Leerwaarde van fouten 4.4 Leer- en faalmomenten4.5 Voorkomen van fouten 4.6 Open cultuur 4.7 Checklist psychologische veiligheid 4.8 Foutencultuur 4.9 Veilig Incidenten Melden, Isala Klinieken5 Coaching 5.1 Coaching 5.2 Feedback 5.3 Soorten coaching 5.4 Meerwaarde van coaching 6 Leerstijlen 6.1 Leerstijlen 6.2 Leerstijlentest 6.3 Optimale leeromgeving creëren 7 Leerklimaat 7.1 Leerklimaat 7.2 Typen leerklimaat 7.3 Waarden 7.4 Leerklimaatvragenlijst 7.5 Vergelijken afdelingen 7.6 Voordelen
Cognitive psychology --- Nursing --- werkplekleren --- coaching --- praktijkleren --- verpleegkundige opleiding --- Didactic strategies --- 613.3 --- stages --- verpleegkunde --- verpleegkundige opleidingen --- fouten --- gezondheidszorg --- in service opleiding --- leerstijlen --- organisatieleer --- praktijkgericht leren --- ziekenhuis --- 616.083.9 --- Stagebegeleiding (praktijkbegeleiding) --- Supervisie --- verpleegkunde - beroep en opleiding --- Beroep en opleiding --- Leermoeilijkheden --- Leerplanontwikkeling --- Leermethoden --- Verpleegplan --- Provincie West-Vlaanderen --- 484 --- 489.4 --- 613.3 Beroep en opleiding --- communicatie --- didactisch proces --- gesprekstechnieken --- leermethoden --- leren --- onderwijs --- studentenbegeleiding --- Leermoeilijkheid --- Leermethode
Choose an application
De verpleegkundige als coach is gericht op de verpleegkundige als collega, die voor anderen (nieuwe collega's, stagiairs, uitzendkrachten) raadgever, opleider en mentor is. De student maakt kennis met de methodiek van het coachen en met verschillende coachingsvormen, zoals het coachen van individuen, het coachen van groepen en coachen op afstand. Daarnaast is er ruimschoots aandacht voor het coachen in de praktijk. Verschillende leerstijlen komen aan bod, en de student leert doelen stellen, leeropdrachten construeren, beoordelingsgesprekken voeren en beoordelen.
Coaching --- Communicatie --- Sociale vaardigheden --- Verpleegkunde. --- Gezondheidszorg. --- verpleegkundig beroep --- Didactic strategies --- coaching --- Nursing --- competenties --- verpleegkunde --- 613.3 --- stagebegeleiding --- verpleegkundige opleidingen --- 613.21 --- werkbegeleiding --- 616.083 --- Stagebegeleiding (praktijkbegeleiding) --- Supervisie --- Verpleegcompetenties --- Verpleegkundig beroep --- beroepsprofiel (gez) --- competenties (gez) --- verpleegkundig beroep (gez) --- 604.64 --- Verpleegkunde --- beroepsuitoefening --- beroepsvervolmaking (bijscholing, naschoolse vorming, permanente vorming) --- samenwerking --- Personeelsbeleid --- verpleegkunde - beroep en opleiding --- Basisverpleegkunde - Verpleegkundige interventies --- Beroep en opleiding --- departement Gezondheidszorg 07 --- gezondheidsonderwijs --- 366.4 --- 613.21 Basisverpleegkunde, procedures en interventies --- 613.3 Beroep en opleiding --- leidinggeven --- management --- studentenbegeleiding
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|