Narrow your search

Library

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

Hogeschool Gent (2)

KDG (2)

Thomas More Mechelen (2)

UCLL (2)

VIVES (2)

Odisee (1)

PXL (1)

Thomas More Kempen (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2006 (2)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Anders leren, beter werken : praktijkgericht leren en coachen in de zorg
Authors: ---
ISBN: 9789031345786 9031345784 Year: 2006 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Inleiding 1 Leren op de werkplek 1.1 Formeel en informeel leren 1.2 Verschillende vormen van leren 2 Leerprojecten 2.1 Leerprojecten2.2 Drie fasen 2.3 Leerproject Neonatologie 2.4 Leerproject Cardiologie 3 Persoonlijk ontwikkelplan 3.1 POP 3.2 Organisatie- en persoonlijk belang 3.3 Competenties 3.4 Competentieprofiel 3.5 POP-gesprek 3.6 Voorbereiding3.7 Stappenplan 3.8 Bruikbare instrumenten 4 Leren van fouten 4.1 Medische fouten4.2 Fouten 4.3 Leerwaarde van fouten 4.4 Leer- en faalmomenten4.5 Voorkomen van fouten 4.6 Open cultuur 4.7 Checklist psychologische veiligheid 4.8 Foutencultuur 4.9 Veilig Incidenten Melden, Isala Klinieken5 Coaching 5.1 Coaching 5.2 Feedback 5.3 Soorten coaching 5.4 Meerwaarde van coaching 6 Leerstijlen 6.1 Leerstijlen 6.2 Leerstijlentest 6.3 Optimale leeromgeving creëren 7 Leerklimaat 7.1 Leerklimaat 7.2 Typen leerklimaat 7.3 Waarden 7.4 Leerklimaatvragenlijst 7.5 Vergelijken afdelingen 7.6 Voordelen


Book
De verpleegkundige als coach
Authors: --- ---
ISBN: 9006950939 9789006950939 Year: 2006 Publisher: Utrecht ThiemeMeulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De verpleegkundige als coach is gericht op de verpleegkundige als collega, die voor anderen (nieuwe collega's, stagiairs, uitzendkrachten) raadgever, opleider en mentor is. De student maakt kennis met de methodiek van het coachen en met verschillende coachingsvormen, zoals het coachen van individuen, het coachen van groepen en coachen op afstand. Daarnaast is er ruimschoots aandacht voor het coachen in de praktijk. Verschillende leerstijlen komen aan bod, en de student leert doelen stellen, leeropdrachten construeren, beoordelingsgesprekken voeren en beoordelen.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by