Narrow your search

Library

KBR (7)

UCLouvain (3)

ULB (3)

ULiège (3)

KDG (2)

PXL (2)

UMons (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

More...

Resource type

book (7)


Language

Dutch (4)

French (3)


Year
From To Submit

2015 (1)

2013 (4)

2010 (1)

2009 (1)

Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Couture graphique : mode, grafisch ontwerp & het lichaam
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789089895554 Year: 2013 Publisher: Houten Breda Terra Lannoo MOTI

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Grafische vormgeving speelt een steeds belangrijkere rol binnen de mode. Ze maakt het mogelijk onze identiteit uit te dragen via kleding, bijvoorbeeld bedrukte T-shirts. Daarnaast beïnvloeden grafisch ontwerpers als art directors de communicatie en marketing van modehuizen: logo's, reclames, uitnodigingen ...


Book
Personal branding : mensen als merken : hoe u voor uzelf een solide personal brand uitbouwt aan de hand van de O4-methode
Authors: --- ---
ISBN: 9789461312174 Year: 2013 Publisher: Leuven Van Halewyck


Book
Grow the core : laat je merk groeien vanuit de kern
Author:
ISBN: 9789401413091 Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In tijden van crisis zijn bedrijven koortsachtig op zoek naar manieren om te blijven groeien. Het cliché wil dat je dit het beste doet door steeds nieuwe markten of specialisaties aan te spreken. Toch behouden bijna alle succesvolle bedrijven hun positie aan de top door precies het tegenovergestelde te doen: zij focussen op hun corebusiness.Grow the core biedt inzichten, adviezen en tips om als bedrijf terug te plooien op je kern en tegelijk te blijven groeien. De duidelijke uiteenzetting van de methode en het concrete stappenplan maken dat je meteen aan de slag kunt in je organisatie.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Les organisations sportives et leurs stratégies dans les secteurs marchand et non marchand
Authors: --- ---
ISSN: 20308639 ISBN: 9782804190118 2804190110 Year: 2015 Volume: *7 Publisher: Louvain-la-Neuve : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Les organisations sportives sont éminemment plurielles, que ce soit en termes de taille, de vocation (marchande, associative, publique...), de statut juridique ou encore de secteurs d'activité : quête de performance en compétition, prestations de loisir, conception et distribution de matériel, organisation d'événements, etc. Les fluctuations de l'environnement poussent leurs dirigeants à élaborer des stratégies non seulement circonstanciées, mais aussi anticipatrices. La démarche stratégique est du coup mobilisée pour envisager le devenir de ces diverses organisations, optimiser leurs resssources ou encore accroître leur efficience." [4e de couv.].


Book
Mensen als merken : hoe u voor uzelf een solide personal brand uitbouwt aan de hand van de O4 methode
Authors: ---
ISBN: 9789020993431 Year: 2010 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In 'Mensen zijn de nieuwe merken' legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiënter uw doelen waarmaken

Listing 1 - 7 of 7
Sort by