Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Met dit boek wordt de aanval geopend op de Haagse afrekencultuur in het onderwijs. De auteurs stellen dat een steeds grotere nadruk op toetsen, cijfers, protocollen en ranglijsten de docenten demotiveert en de ontwikkeling van kinderen dreigt te schaden. Het Nederlandse onderwijs staat daarom op een belangrijk keerpunt: gaat het de heilloze, doodlopende weg van het afrekenen verder volgen of kiest het voor een alternatief?
School management --- evaluatie (onderwijs) --- pedagogiek --- RANGLIJSTEN -- 370.6 --- ALTERNATIEVEN -- 370.6 --- TOETSEN -- 301.188.8 --- AFREKENCULTUUR -- 301.188.8 --- CIJFERFETISJISME -- 301.188.8 --- PROTOCOLLEN -- 301.188.8 --- RANGLIJSTEN -- 301.188.8 --- ALTERNATIEVEN -- 301.188.8 --- PROTOCOLLEN -- 370.6 --- 450.41 --- werkdruk --- toetsbeleid --- Prestatiedruk --- Onderwijs --- Onderwijsbeleid --- Evaluatie --- Werkdruk --- Nederland --- Kust --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Primary education --- Secondary education
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|