Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Met het boek 'Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025' gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's voor Nederland en voor de food retail industrie.De foodretail staat op de drempel van een nieuw tijdperk. Het speelveld is enorm snel aan het veranderen, met nieuwe spelers, nieuwe technologieën en nieuwe concepten. Met het boek Appie Tomorrow presenteert Albert Heijn een toekomstverkenning van hoe op weg naar 2025 deze wereld gaat veranderen. In het boek worden zes thema's belicht waar, naast de Albert Heijn directie, vooral buitenstaanders zoals trendwatchers, leveranciers, ondernemers, start-ups en professoren hun visie op geven en vrijuit nadenken over trends en ontwikkelingen. De thema's zijn: Duurzame samenleving, In verbinding met de klant, Technologie en data, Werk van de toekomst, Voeding van de toekomst en Winkelen in de toekomst.Bron : http://www.managementboek.nl
Business policy --- Advertising. Public relations --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Supermarkten --- Nederland --- Voedingsindustrie --- Voeding en drank --- Trend --- Supermarkt --- Voeding --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Drank --- Gezondheid --- Literatuur
Choose an application
Tasty Stories looks at 23 brands in the food industry that have achieved global influence because of their look and typography (Campari, La Vache qui rit, Perrier, ...) The book provides numerous illustrations, some of which were found in company archives, and insightful texts by typographer Joke Gossé. She explains which particular typefaces are used to give the brands their strong visual identity, why, and how they changed over the years. This visually striking book, designed and printed with great care, is beautiful to look at and thus nice to have and to give.Bron : http://www.lusterweb.com
Graphics industry --- History of civilization --- Advertising. Public relations --- Brand name products --- History --- Food industry and trade --- Advertising --- Merken --- Voeding en drank --- Typografie --- Branding --- Grafische vormgeving --- Beeldcommunicatie --- Lettertypes --- Reclame --- Voeding --- Merk --- Drank --- Gezondheid --- Lettertype
Choose an application
Advertising. Public relations --- merken --- merkimago --- productstrategie --- Coca-Cola Company [Atlanta, Ga] --- Marketing --- Merken --- Merkartikelen --- Geschiedenis --- Merkbeleid --- Casestudies --- Voeding en drank --- #SBIB:042.AANKOOP --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H040 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Populaire cultuur algemeen --- Merk --- Merkartikel --- Casestudy --- Voeding --- Financiewezen --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Drank --- Gezondheid
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|