Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

AP (1)

DB (1)

EHC (1)

KBR (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)


Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2018 (1)

2014 (1)

2003 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Appie Tomorrow : alle ingrediënten voor een beter leven in 2025
Author:
ISBN: 9789492723123 Year: 2018 Publisher: Zelhem Het Boekenschap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met het boek 'Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025' gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's voor Nederland en voor de food retail industrie.De foodretail staat op de drempel van een nieuw tijdperk. Het speelveld is enorm snel aan het veranderen, met nieuwe spelers, nieuwe technologieën en nieuwe concepten. Met het boek Appie Tomorrow presenteert Albert Heijn een toekomstverkenning van hoe op weg naar 2025 deze wereld gaat veranderen. In het boek worden zes thema's belicht waar, naast de Albert Heijn directie, vooral buitenstaanders zoals trendwatchers, leveranciers, ondernemers, start-ups en professoren hun visie op geven en vrijuit nadenken over trends en ontwikkelingen. De thema's zijn: Duurzame samenleving, In verbinding met de klant, Technologie en data, Werk van de toekomst, Voeding van de toekomst en Winkelen in de toekomst.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Tasty stories : legendary food brands and their typefaces
Author:
ISBN: 9789460581014 Year: 2014 Publisher: Antwerpen Luster

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tasty Stories looks at 23 brands in the food industry that have achieved global influence because of their look and typography (Campari, La Vache qui rit, Perrier, ...) The book provides numerous illustrations, some of which were found in company archives, and insightful texts by typographer Joke Gossé. She explains which particular typefaces are used to give the brands their strong visual identity, why, and how they changed over the years. This visually striking book, designed and printed with great care, is beautiful to look at and thus nice to have and to give.Bron : http://www.lusterweb.com


Book
Coca-Cola : het verhaal : hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendste produkt ter wereld maakten
Author:
ISBN: 9022521494 Year: 2003 Publisher: Amsterdam Forum

Listing 1 - 3 of 3
Sort by