Listing 1 - 10 of 172 << page
of 18
>>
Sort by

Object
Vorming voor organisaties 1997.
Author:
Year: 1997 Publisher: Turnhout : Elcker-Ik,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Object
Programma schooljaar 1959-1960.
Author:
Year: 1959 Publisher: Antwerpen : ABVV,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Object
Aanvulling katalogus materialenbank basisedukatie migranten (tot dec. 88).
Author:
Year: 1988 Publisher: Gent : De Poort-Beraber,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Basiseducatie in Vlaanderen en Nederland : verslagboek Vlaams-Nederlandse studieconferentie Malle, 16-17 december 1986
Authors: --- --- ---
Year: 1987 Publisher: Brussel : VCVO,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Een andere kijk op de wereld : informatiebrochure.
Author:
Publisher: Antwerpen : Elcker-Ik,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Object
Activiteiten voor wereldburgers : socio-culturele volwassenenwerk 2007.
Author:
Year: 2007 Publisher: Gent : Wereldcentrum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

International dictionary of adult and continuing education
Authors: ---
ISBN: 0749426713 Year: 1999 Publisher: London : Kogan Page,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Peilen naar de impact van sociaal-culturele praktijken
Authors: --- ---
Year: 2014 Publisher: Brussel : Socius,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociaal-cultureel volwassenenwerk omarmt ‘leren'. Dagelijks stimuleren en ondersteunen organisaties en professionals uit de sector de ontwikkeling van deelnemers, vrijwilligers, burgers, groepen of gemeenschappen. Aan deze praktijken gaat heel wat denkwerk vooraf. Het is dan ook goed dat af en toe de tijd te nemen om stil te staan bij een aantal fundamentele vragen. Bereiken sociaal-culturele werkers wat ze willen bereiken met hun initiatieven? Leiden ze altijd tot gewenste uitkomsten? Wat is de betekenis en de waarde ervan voor deelnemers, partners en de samenleving? Of in één vraag gesteld: “Wat is de impact van onze sociaal-culturele praktijken?” Heel wat initiatieven om inzicht in het sociaal-cultureel volwassenenwerk te krijgen, focussen nu op de inspanningen die de sector levert: geïnvesteerde middelen, aantal deelnemers, aantal uren,… Daarmee hebben we nog geen scherp zicht op de impact van die inspanningen. In samenwerking met het Laboratorium voor Educatie en Samenleving (KULeuven) ging Socius op zoek naar geschikte werkwijzen om dat laatste te bereiken. We zochten antwoorden op de volgende vragen: •Hoe kunnen we op een adequate, door de stakeholders gedragen en wetenschappelijk verantwoorde manier impact van sociaal-culturele praktijken bepalen? •Hoe kunnen we impact van sociaal-culturele praktijken benoemen en duiden? •Hoe kunnen we impact van sociaal-culturele praktijken meten? •Hoe kunnen we impact van sociaal-culturele praktijken inventariseren? •Hoe kunnen we impact van sociaal-culturele praktijken in de tijd en naar context vergelijken?


Book
Adult education for a multi-ethnic society
Authors: --- --- --- ---
Year: 1986 Publisher: Amersfoort : European Bureau of Adult Education,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La formation permanente au XXIe siècle : l'évolution des rôles du personnel enseignant : rapport soumis aux fins de discussion à la Réunion paritaire sur ... : Genève, 2000
Authors: ---
ISBN: 9222119959 Year: 2000 Publisher: Genève Bureau international du travail

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 172 << page
of 18
>>
Sort by