Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Bedrijfsorganisatie --- Organisation des entreprises --- Accountmanagement
Choose an application
Distribution strategy --- account management --- Accountmanagement --- sales management
Choose an application
Veel verkopers missen empatisch vermogen en daadkracht. Dit is echter noodzakelijk om als verkoper of accountmanager succesvol te zijn. Prof. Willem Verbeke van Professional Capital onderzocht de koppeling tussen neurowetenschappen en commercieel inzicht, opgetekend in het boek Back to the Basics in Selling. Het boek baseert zich op ruim 3000 praktijktrainingen en 100 hersenscans bij commerciële mensen.In het boek wordt naar aanleiding van wetenschappelijk onderzoek ingegaan op de werking van de hersenen en het toepassen van verkooptechnieken. Aan de hand van zes stappen helpt het verkopers om hun techniek aan te scherpen:1. Identificeer en classificeer uw vaardigheden of kernkwaliteiten2. Leef u in in de problemen van de klant3. Analyseer de impact van uw vaardigheden om problemen van de klant op te lossen4. Positioneer uzelf in vergelijking met de concurrentie5. Shape (vorm) u klant in gesprekken 6. Mobiliseer middelen naar klanten via een sterk intern en extern netwerkBron : http://www.managementboek.nl
Salesmanagement --- Verkoper --- Accountmanagement --- Hersenen --- Empathie --- Consumentenpsychologie
Choose an application
Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van uw organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet u doen om bij te blijven ?Dit boek laat u op inzichtelijke wijze zien hoe u de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe u een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijgt u handvatten waarmee u direct aan de slag kunt. U kunt uw klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van uw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.Bron : http://www.managementboek.nl
Klantgericht ondernemen --- Consumentengedrag --- Consumentenbeleid --- Relatiemarketing --- Organisatieleer --- Accountmanagement
Choose an application
Veel ondernemers zullen dit herkennen. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Je kunt proberen je inhoudelijk te onderscheiden, of in prijs, maar dat doen anderen ook. Als je slechts 'een van de velen' bent, is de kans dat klanten voor jou kiezen relatief klein. Toch is er een slimme manier om in no time meer omzet te genereren. Hoe? Door je gunfactor te verhogen! Dit boek helpt je de opdrachten binnen te halen die je zo graag wilt hebben. Je leert werken met het Gunningswiel, waarmee je invloed kunt uitoefenen op de hoogte van je gunfactor. Aan de hand van praktische tips, opdrachten en voorbeelden laat Gertien Beijering zien hoe je: - bepaalt wat jouw aanbod uniek maakt; - je zichtbaarheid bij jouw doelgroep vergroot; - je onderscheidt in houding, gedrag en communicatie, en tegelijkertijd toch jezelf blijft; - een sterk netwerk opbouwt en onderhoudt; - vertrouwen en commitment creëert. Dat is van doorslaggevend belang om goed in beeld te komen bij klanten. Want die geweldige opdracht, die moet je worden gegund! Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
Accountmanagement --- Salesmanagement --- Verkoop --- Klantgericht ondernemen --- Offerte
Choose an application
In de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Het is daardoor een complex besluitvormingsproces, waarin strategische keuzes moeten worden gemaakt om de klant tot koop te laten overgaan.Sales- en accountmanagement beschouwt sales als een apart vakgebied en behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen en anderzijds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen. Dit boek is gebaseerd op de Nyenrode Sales Leadership Masterclass en gaat onder andere in op de volgende vragen:- Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales ?- Wat zijn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie ?- Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de organisatiestrategie en in het succes van de klanten ? - Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken ?- Hoe kun je je persoonlijke effectiviteit als sales leader vergroten ?Nieuw in deze editieDeze editie van Sales- en accountmanagement bevat nieuwe ontwikkelingen en inzicht, zoals solution selling, de customer journey en het canvas business model. Bovendien legt het boek meer nadruk op de positie van de klant in het B2B-salesproces. Ten slotte wordt het boek verrijkt met MyLab. Op deze digitale leeromgeving worden diverse studiematerialen voor studenten en lesmaterialen voor docenten geplaatst.DoelgroepSales- en accountmanagement is geschreven voor studenten in het Hoger Economische Onderwijs.bron : http://www.pearsoneducation.nl
Verkoop --- Accountmanagement. --- Strategieën. --- Leiderschap. --- Verkooptechnieken ; leermiddelen --- Accountmanagement --- Sales management --- Management --- Salesmanagement
Choose an application
#KVHB:Marketing --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingplanning --- Productontwikkeling --- Marketingcommunicatie --- Accountmanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Als vervolg op het eerder verschenen boek 'Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie' dat eerder 'managerial' van karakter is concentreert dit boek zich meer op de concrete praktijk van account management. Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management. In 'Account management in de praktijk' komen o.a. aan de orde: - accountanalyse en accountplanningscyclus. - customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden. - teamwerk en interface management, waarbij het concept interorganisatie wordt geïntroduceerd.Om 'Account management in de praktijk' goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande, meer theoretische boek nodig. De materie van dit boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk.Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO- opleidingen hebben baat bij dit boek.Bron : http://www.managementboek.nl
Accountmanagement --- Relatiemarketing --- Klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Marketing --- Category management --- Praktijk
Choose an application
Accountmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Business-to-Business marketing --- Salesmanagement --- Relatiemarketing
Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|