Narrow your search
Listing 1 - 10 of 36 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Sales- en accountmanagement
Authors: --- ---
ISBN: 9789043037624 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Modern account-management : een unieke marketingsysteem om uw bedrijf naar de top te brengen
Authors: ---
ISBN: 9020930664 Year: 1997 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Account management: filosofie, instrumenten en implementatie
Author:
ISBN: 9026720785 Year: 1999 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Back to basics in selling : discovering the neuro-economics behind the successful salesperson
Author:
ISBN: 9789081558211 Year: 2010 Publisher: Rotterdam Professional Capital

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel verkopers missen empatisch vermogen en daadkracht. Dit is echter noodzakelijk om als verkoper of accountmanager succesvol te zijn. Prof. Willem Verbeke van Professional Capital onderzocht de koppeling tussen neurowetenschappen en commercieel inzicht, opgetekend in het boek Back to the Basics in Selling. Het boek baseert zich op ruim 3000 praktijktrainingen en 100 hersenscans bij commerciële mensen.In het boek wordt naar aanleiding van wetenschappelijk onderzoek ingegaan op de werking van de hersenen en het toepassen van verkooptechnieken. Aan de hand van zes stappen helpt het verkopers om hun techniek aan te scherpen:1. Identificeer en classificeer uw vaardigheden of kernkwaliteiten2. Leef u in in de problemen van de klant3. Analyseer de impact van uw vaardigheden om problemen van de klant op te lossen4. Positioneer uzelf in vergelijking met de concurrentie5. Shape (vorm) u klant in gesprekken 6. Mobiliseer middelen naar klanten via een sterk intern en extern netwerkBron : http://www.managementboek.nl


Book
De staatsgreep van de klant : en de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen
Authors: --- ---
ISBN: 9789462549791 Year: 2013 Publisher: Z.p. Mijnmanagementboek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van uw organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet u doen om bij te blijven ?Dit boek laat u op inzichtelijke wijze zien hoe u de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe u een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijgt u handvatten waarmee u direct aan de slag kunt. U kunt uw klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van uw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Opdrachten binnenhalen met de gunfactor verhoger : hoe je in no time meer omzet genereert
Author:
ISBN: 9789089652737 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel ondernemers zullen dit herkennen. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Je kunt proberen je inhoudelijk te onderscheiden, of in prijs, maar dat doen anderen ook. Als je slechts 'een van de velen' bent, is de kans dat klanten voor jou kiezen relatief klein. Toch is er een slimme manier om in no time meer omzet te genereren. Hoe? Door je gunfactor te verhogen! Dit boek helpt je de opdrachten binnen te halen die je zo graag wilt hebben. Je leert werken met het Gunningswiel, waarmee je invloed kunt uitoefenen op de hoogte van je gunfactor. Aan de hand van praktische tips, opdrachten en voorbeelden laat Gertien Beijering zien hoe je: - bepaalt wat jouw aanbod uniek maakt; - je zichtbaarheid bij jouw doelgroep vergroot; - je onderscheidt in houding, gedrag en communicatie, en tegelijkertijd toch jezelf blijft; - een sterk netwerk opbouwt en onderhoudt; - vertrouwen en commitment creëert. Dat is van doorslaggevend belang om goed in beeld te komen bij klanten. Want die geweldige opdracht, die moet je worden gegund! Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl


Book
Sales- en accountmanagement
Authors: --- ---
ISBN: 9789043033831 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Het is daardoor een complex besluitvormingsproces, waarin strategische keuzes moeten worden gemaakt om de klant tot koop te laten overgaan.Sales- en accountmanagement beschouwt sales als een apart vakgebied en behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen en anderzijds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen. Dit boek is gebaseerd op de Nyenrode Sales Leadership Masterclass en gaat onder andere in op de volgende vragen:- Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales ?- Wat zijn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie ?- Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de organisatiestrategie en in het succes van de klanten ? - Wie neemt de leiding om de organisatie klantgerichter te maken ?- Hoe kun je je persoonlijke effectiviteit als sales leader vergroten ?Nieuw in deze editieDeze editie van Sales- en accountmanagement bevat nieuwe ontwikkelingen en inzicht, zoals solution selling, de customer journey en het canvas business model. Bovendien legt het boek meer nadruk op de positie van de klant in het B2B-salesproces. Ten slotte wordt het boek verrijkt met MyLab. Op deze digitale leeromgeving worden diverse studiematerialen voor studenten en lesmaterialen voor docenten geplaatst.DoelgroepSales- en accountmanagement is geschreven voor studenten in het Hoger Economische Onderwijs.bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Master in marketing
Author:
ISBN: 9059313003 Year: 2004 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Account management in de praktijk
Author:
ISBN: 9789491560217 Year: 2012 Publisher: Z.p. Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als vervolg op het eerder verschenen boek 'Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie' dat eerder 'managerial' van karakter is concentreert dit boek zich meer op de concrete praktijk van account management. Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management. In 'Account management in de praktijk' komen o.a. aan de orde: - accountanalyse en accountplanningscyclus. - customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden. - teamwerk en interface management, waarbij het concept interorganisatie wordt geïntroduceerd.Om 'Account management in de praktijk' goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande, meer theoretische boek nodig. De materie van dit boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk.Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO- opleidingen hebben baat bij dit boek.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Klanten winnen : hoe een accountplan de klantfocus vergroot
Authors: ---
ISBN: 9789013056693 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 36 << page
of 4
>>
Sort by