Listing 1 - 10 of 48 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Pratique de la publicité
Author:
ISBN: 2040106510 9782040106515 Year: 1981 Publisher: Paris Bordas

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le processus de création publicitaire : stratégie, conception et réalisation des messages.
Authors: ---
ISBN: 2040102590 9782040102593 Year: 1978 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers
Author:
ISBN: 9789063691882 Year: 2008 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

55 p.

The future of advertising : new media, new clients, new consumers in the post-television age.
Author:
ISBN: 0071462155 Year: 2003 Publisher: New York McGraw-Hill

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veteran industry observer Joe Cappo briefly recaps the factors that impacted the industry in the late 1990s, and gives you advice on how to best position yourself, your work, and your business.


Book
Emoties & Reclame : De rol van emoties bij reclameplanning.
Author:
ISBN: 9020717960 Year: 1988 Publisher: Leiden Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Monkey Business : Kipling, of hoe een aapje de wereld veroverde.
Author:
ISBN: 9789020973891 Year: 2008 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek neemt Paul Van de Velde, medestichter van het bedrijf, ons mee achter de schermen van Kipling. Hij vertelt openhartig over de successen én de momenten dat het bedrijf op de rand van het faillissement stond. Maar Kipling vocht steeds terug en kwam altijd weer bovendrijven. Monkey Business is dan ook vooral een verhaal van passie, creativiteit en ondernemingszin. Van een sterk geloof in eigen kunnen. En van een groot vertrouwen in een sterk merk, verbeeld door dat ene pluchen aapje. Twintig jaar geleden maakt de wereld voor het eerst kennis met het pluchen Kiplingaapje. Al snel ruilt de schoolgaande jeugd zijn saaie lederen boekentas massaal in voor een modieuze en kleurrijke Kiplingtas. De internationale doorbraak laat niet lang op zich wachten en meer dan 55 landen, waaronder Japan en de Verenigde Staten, bezwijken voor de charmes van het ondertussen wereldberoemde aapje. Beroemdheden als Tom Cruise, Sarah Jessica Parker en Robbie Williams worden regelmatig gezien met een Kiplingtas om de schouder. Het is bijna niet te geloven dat dit sprookje begon met drie enthousiaste mensen in een klein appartementje, van waaruit de aap een in de modewereld zelden gezien veroveringstocht startte. In dit boek neemt medeoprichter Paul Van de Velde ons mee achter de schermen van Kipling. Hij vertelt openhartig over de gloriemomenten, maar ook over de donkere periodes, toen het bedrijf op de rand van het faillissement stond. Kipling vocht echter altijd terug en groeide uiteindelijk uit tot het meest succesvolle Belgische modelabel ooit. Monkey Business is dan ook vooral een verhaal van passie, creativiteit en ondernemingszin. Van een sterk geloof in eigen kunnen. En van een aap met zeven levens.


Book
Guidelines for online success.
Authors: ---
ISBN: 9783836528122 Year: 2011 Publisher: Köln Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The dos and don’ts of web entrepreneurship Have you ever wondered why your websites didn’t quite match up to the success of your competitors or peers? Have you ever looked at other sites and thought: “Why didn’t I think of that?” Have you ever spent too much time trying to find basic information that was buried deep in a needlessly complex website? You are certainly not alone and this book aims to change that by bringing together some of the world’s most highly acclaimed designers and developers, spanning every continent, all of whom share their knowledge and experience. With chapters arranged by subject (interface and design, marketing and communication, technology and programming, technical advice, content/content management, and commerce), a clear do/don’t structure, and plenty of real world examples of successful and award-winning websites, this book has all the advice and examples you will need to give your personal or business website an edge on its competitors and also win industry acclaim as well as respect from your peers. Your visitors will thank you.


Book
100 visual ideas, 1000 great ads.
Authors: ---
ISBN: 9783899554625 Year: 2012 Publisher: Berlin Gestalten

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In 100 Visual Ideas, 1000 Great Ads, the French blogger and undercover advertising expert Joe La Pompe exposes the not-so-secret visual recipes behind successful ads. La Pompe extracts the 100 most popular visual ideas and recurring subject s from the world of advertising. He then presents the ten best campaigns from around the world that are based on each of these themes, yet have implemented them in a variety of different ways. By illustrating correlations and inspirations, this book offers advertising agencies and designers informed, entertaining, and often revealing insights into the world of commercial seduction.

Soon : brands of tomorrow
Authors: ---
ISBN: 1856692469 9781856692465 Year: 2001 Publisher: London Laurence King

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cet ouvrage présente 41 projets de marque ou annonce publicitaire. A la fin de l'ouvrage est repris le nom de la compagnie créatrice ainsi que le type de produit, le projet...


Book
Kleurenradio : over geuren en kleuren in de radioreclame
Author:
ISBN: 9053120521 Year: 1995 Publisher: Sint-Stevens-Woluwe Vlaamse Audiovisuele Regie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 48 << page
of 5
>>
Sort by