Listing 1 - 10 of 37 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Gamification. : De kracht van beleving.
Author:
ISBN: 9789492221322 9492221322 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Futuro Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gamification is het gebruiken van spelelementen voor het stimuleren van gewenst gedrag. Met gamification kunnen we dingen leuker maken en daarmee werknemers en klanten die gebruikmaken van -bijvoorbeeld- applicaties enthousiasmeren. Het gedrag van mensen wordt hiermee beïnvloedt, ze raken meer betrokken bij een product, worden loyaler, nemen meer informatie tot zich en bovendien zorgt het voor meer plezier.


Book
Informacion, decision y eficacia comercial
Authors: ---
Year: 1967 Publisher: Bilbao Deusto

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La décision commerciale face à l'incertain : analyse économique, recherche commerciale et prise de décision
Authors: ---
Year: 1965 Publisher: Louvain Paris Librairie universitaire Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Mathematics for decision making : a programmed basic text
Author:
Year: 1969 Publisher: Homewood Georgetown Irwin Irwin-Dorsey

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Elementaire besliskunde : over de verwevenheid van ratio, emotie en intuïtie.
Author:
ISBN: 9051897499 Year: 1999 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zo maak je een ondernemingsplan
Author:
ISBN: 9789001850784 9789001853891 9001853897 9001850782 Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zo maak je een ondernemingsplan' is een 'how-to-do'-boek met handige tools op de site, waarmee u zonder voorkennis een ondernemingsplan kunt maken


Book
The paradox of choice : why more is less
Author:
ISBN: 9780062449924 Year: 2016 Publisher: New York (N.Y.) : Ecco,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Whether we're buying a pair of jeans, ordering a cup of coffee, selecting a long-distance carrier, applying to college, choosing a doctor, or setting up a 401(k), everyday decisions ; both big and small ; have become increasingly complex due to the overwhelming abundance of choice with which we are presented. As Americans, we assume that more choice means better options and greater satisfaction. But beware of excessive choice: choice overload can make you question the decisions you make before you even make them, it can set you up for unrealistically high expectations, and it can make you blame yourself for any and all failures. In the long run, this can lead to decision-making paralysis, anxiety, and perpetual stress. And, in a culture that tells us that there is no excuse for falling short of perfection when your options are limitless, too much choice can lead to clinical depression. In The Paradox of Choice, Barry Schwartz explains at what point choice ; the hallmark of individual freedom and self-determination that we so cherish ; becomes detrimental to our psychological and emotional well-being. In accessible, engaging, and anecdotal prose, Schwartz shows how the dramatic explosion in choice ; from the mundane to the profound challenges of balancing career, family, and individual needs ; has paradoxically become a problem instead of a solution. Schwartz also shows how our obsession with choice encourages us to seek that which makes us feel worse. By synthesizing current research in the social sciences, Schwartz makes the counter intuitive case that eliminating choices can greatly reduce the stress, anxiety, and busyness of our lives. He offers eleven practical steps on how to limit choices to a manageable number, have the discipline to focus on those that are important and ignore the rest, and ultimately derive greater satisfaction from the choices you have to make."--Provided by publisher.


Book
Betriebswirtschaftliche Entscheidungslehre
Authors: ---
ISBN: 9783800603565 380060356X Year: 1974 Publisher: München : Verlag Franz Vahlen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Oordeelvorming in het leidinggeven. Over intuitie, vooroordeel, mensenkennis, zelfkennis, flexibiliteit, routine, factoren die bepalend zijn voor een oordeel
Authors: ---
Year: 1970 Publisher: Utrecht Antwerpen Uitgeverij " Het Spectrum "

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Ondernemen met informatie : informatiekunde
Authors: ---
ISBN: 9789001816841 Year: 2013 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Ondernemen met informatie" :- Behandelt de informatievoorziening die de informatie levert, nodig voor het goed functioneren van organisaties;- Beschrijft bedrijfsprocessen, de besturing daarvan en het verkrijgen van de gewenste informatie;- Bespreekt ondernemen en samenwerken in de hedendaagse digitale context en verkent de toekomst."Ondernemen met informatie" :- Biedt praktijkvoorbeelden gericht op de student;- Is afgestemd op beroepscompetenties;- Internet en e-business vormen door het hele boek heen een natuurlijk terugkerend onderdeel;- Biedt per hoofdstuk relevante 'nieuws'-items, praktijkberichten of focusartikelen.Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 37 << page
of 4
>>
Sort by