Listing 1 - 10 of 163 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Consumentengedrag --- Trend --- Consumentenpsychologie --- Marketing
Choose an application
Je kunt anderen beïnvloeden door te redeneren en te overtuigen, maar je kunt ook proberen ze te verleiden. Je mikt dan niet op het verstand, maar op de emoties. Verleiding heeft eeuwenlang in een kwade geur gestaan, maar de verleider is inmiddels salonfähig geworden. Door tv en internet zijn de mogelijkheden anderen te verleiden enorm vergroot. De laatste jaren heeft het verleiden zich in de omgang als een olievlek verspreid. Verleiding behoort nu tot het gebruikelijke repertoire van gerespecteerde politici, vertegenwoordigers van dienstverlenende instellingen en de overheid, programmamakers op de tv en kerkelijke leiders. Ook in de persoonlijke omgangsvormen speelt verleiding een steeds grotere rol.Dit boek laat zien dat in de Westerse wereld - en zeker ook in Nederland - een ware verleidingsexplosie heeft plaatsgevonden. Waar komt deze explosie vandaan ? Wat is de impact ? Van welke technieken maken de nieuwe verleiders gebruik ? Hoe herken je ze en hoe kun je hier mee omgaan ? Deze vragen staan in dit boek centraal.bron : http://www.uitgeverijaspekt.nl
Emotie --- Marketing --- Consumentenpsychologie
Choose an application
Wie kent ze niet, de Yup, Bal en Dinki ? De Nederlandse samenleving bestaat uit talloze 'typetjes'. Soms herkenbaar, soms gecamoufleerd. Met de voortsnellende individualisering neemt die camouflage almaar toe. Een beetje VVD én een beetje GroenLinks. Je mag hip en cool zijn én klassiek. Spiritueel én luie strandvakanties. De vaste ijkpunten van weleer wankelen op hun grondvesten.De maatschappij verandert. Maar ook de mensen veranderen en daarmee de hokjes waarin we mensen graag willen plaatsen. Was u vroeger een Yup, dan is de kans groot dat u nu een Mokka bent (Mondige Ouderen, KapitaalKrachtig en Actief ).In welk hokje past u ? Rob Benjamens en Jan Peter van Doorn hebben 54 gangbare typen op een rijtje gezet en voorzien van een rake omschrijving. Met als resultaat een handig naslagwerk(je) voor de marketeer die weer grip op de consument wil krijgen. Voor u betekent dit boekje avondvullend plezier door uzelf, collega's, vrienden en familieleden onbevangen in een hokje te plaatsen.Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing --- Persoonlijkheid --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie
Choose an application
Choose an application
Waarom wordt het ene product een hit en het andere een flop ? Het antwoord is design. Alleen als het mooi en makkelijk is staan klanten in de rij. Aantrekkelijk design is de beslissende factor voor succes geworden. De stoel waarop je zit, de veggieburger op je bord, de knipbeurt bij je barbier, het geluid dat de deur van je auto maakt als je hem dichtgooit: alles is bewust vormgegeven. En het werkt: design is inmiddels belangrijker dan prijs, kwaliteit of techniek. In De designfactor laat Lucas Verwey zien hoe de wereld om ons heen is ontworpen. Aan de hand van bekende en onbekende ontwerpen legt hij uit wat dat eigenlijk is, design. Wat levert het op ? Is het altijd goedbedoeld of worden we gemanipuleerd ? En hoe kun je zelf mensen verleiden met aantrekkelijke producten en diensten ?Lucas Verwey is designcriticus. Hij geeft les in binnen- en buitenland, adviseert ondernemingen en schrijft over design voor gerenommeerde internationale designtijdschriften.Bron : http://www.haystack.nl
Design --- Productontwikkeling --- Vormgeving --- Consumentenpsychologie
Choose an application
The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of the design thinking process is arguably the most crucial, as this is when human insights are leveraged to define value for customers. Yet this so-called "empathize" phase is often deemed optional or is executed poorly. This degrades the entire innovation process that follows by permitting preexisting biases and guesswork that make value creation a precarious bet.In User Experience Research: Discover What Customers Really Want, a human factors psychologist and an industrial designer have devised a foolproof first phase that addresses the shortcomings of the design thinking process. Based on their forty years of generative research experience in multiple industries, this is the definitive guide to user experience research. This repeatable approach is grounded in six key principles that connects users' desired emotional states to an actionable articulation of an experience. It also provides guidance on creating ideal experience frameworks that communicate clearly with all stakeholders, from business leaders to design practitioners.User Experience Research: Discover What Customers Really Want is an indispensable, fully illustrated, step-by-step manual for anyone seeking a more predictable pathway to the design of new or improved experiences that users truly desire and would find valuable.bron : https://www.standaardboekhandel.be/p/user-experience-research-9781119884217
Choose an application
Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig ? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen én zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus. Tijd voor verandering ! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment. Dit boek vertelt wat merken moeten weten om wél succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in ? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online ? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan. Bron : http://www.awbruna.nl
Vrouw --- Doelgroepenreclame --- Marketing --- Consumentenpsychologie --- Consumentengedrag
Choose an application
Finally, a book that describes the neurological differences between the male and female brain and how this is implemented in advertising! The book describes how men and women think, the origin of their emotions, and why they make certain decisions. Find out why women like shopping so much, why humorous ads appeal to men, or why women make better decisions. 80% of all purchases worldwide are made or influenced by women. Why is advertising so often aimed at men ? Find the answer to the life-long question about differences in purchasing motivation between men and women, and learn to implement this in advertising. Learn the do's and don'ts for effective communication for both men and women. Although this book is written from a scientific perspective, thanks to the numerous interesting examples and tips, it is easy to implement and useful for advertising campaigns. In short, a must-have for all marketers, strategists, creatives, students, or anyone working with brands. Marketers and strategists will benefit from an enlarged body of knowledge, while creatives will learn how to develop more effective ad campaigns.This book appeals to a wide range of target groups, from marketing professionals to people interested in neuroscience. It's also the only book about neuroscience based on neurological differences between men and woman. Bron : http://www.bol.com
Neuromarketing --- Man --- Vrouw --- Marketingstrategie --- Consumentenpsychologie
Choose an application
What has neuroscience got to do with branding ? The link may not be immediately obvious, but the fact is, our brains select brands in much the same way that Google selects websites. So, just as web marketers play on Google's algorithm to make sure their site appears as high up the search list as possible, brand marketers should play on the brain's algorithm to make sure their brand is at the top of their customers' minds at the moment they choose which brand to buy. This ground-breaking new book brings the proven effects of hard science to the creative practice of branding. It shows you how to harness this powerful combination to your own advantage by helping you understand how customers' brains work when they choose brands. A strong brand cannot be build effectively without taking into account the laws of the brain which, as this book shows, really exist and can be scientifically proven to work. Once you know this, you can apply the familiar branding laws of relevance, coherence and participation more precisely, more confidently and to much greater effect. This means your brand will have a much greater chance of being chosen by customers than your competitors' brands. Branding with Brainsshatters the conventional approach to branding, which is based on hunches and intuition, by uncovering the hard, scientific truth about why customers choose some brands over others. Insights into company stories, from Leica to Innocent Drinks, from Starbucks to Schipol International Airport, give you the fascinating truth about how the processes that go on in our brain affect our decisions to buy a particular product or service. All in all, this breathtakingly radical new book from Tjaco Walvis presents a daringly different, state of the art approach to brand strategy that will help you build powerful brands more efficiently, more effectively and more reliably than ever before. Branding really is all in the mind and this book proves it ! Bron : http//www.bol.com
Branding --- Neuropsychologie --- Merkbeleid --- Merkstrategie --- Consumentenpsychologie --- Consumentengedrag
Choose an application
Marketing --- Women consumers --- Vrouw --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie
Listing 1 - 10 of 163 | << page >> |
Sort by
|