Listing 1 - 10 of 531 << page
of 54
>>
Sort by

Book
De inzet van touchpoints : moderne mediaplanning
Authors: ---
ISBN: 9789492272133 Year: 2019 Publisher: [Waalre] Econtentenzo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek neemt de lezer mee in de wereld van de moderne mediaplanning. Daarbij staat het begrip 'touchpoints' centraal. Een touchpoint is een raakvlak waar een adverteerder en zijn doelgroep elkaar tegenkomen. Het boek heeft een heldere opbouw. Het start met een introductie van de basisbegrippen. Hierna komen communicatiemiddelen en communicatiekanalen aan de orde. Verder wordt ingegaan op de marketing- en communicatiestrategie, mede aan de hand van enkele casussen. Doelgroep: mbo/hbo-studenten. Een leerzaam, maar soms wat onevenwichtig boek; hier en daar lijkt meer diepgang gewenst. Wie een snelle introductie wil in dit onderdeel van Sales & Marketing kan er echter prima mee uit de voeten. Het betreft wél een vakgebied dat bol staat van modieus vakjargon dat eerlijk gezegd nogal wat gebakken lucht – welbekend in de wereld van de snelle reclamejongens! – maskeert. Beperkte kleurendruk, eigentijdse lay-out, schaars geïllustreerd, met register en een literatuurlijst. Een inzichtelijk vakboek, maar voor een beperkte lezerskring.


Book
Marketing en communicatie
Authors: ---
ISBN: 9020013491 9020013505 Year: 1990 Publisher: Deventer : Kluwer ; VNO,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handbuch Marketing-Kommunikation : Strategien, Instrumente, Perspektiven : Werbung, Sales Promotions, Public Relations, Corporate Identity, Sponsoring, Product Placement, Messen, persönlicher Verkauf
Authors: ---
ISBN: 3409136606 Year: 1993 Publisher: Wiesbaden : Gabler,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing communications : engagements, strategies and practice
Author:
ISBN: 9780273687726 Year: 2006 Publisher: Harlow : Pearson Education,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Geïntegreerde marketingcommunicatie
Authors: ---
Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Nu halfvoller! : onbegrijpelijke missers en eenvoudige kansen in marketing & communicatie
Author:
Year: 2009 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Communicatie handboek
Author:
Year: 2013 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Effectieve marketingcommunicatie
Authors: ---
ISBN: 9065001441 Year: 1992 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Moet je horen... Een onderzoek naar de basis van positieve word-of-mouth
Author:
Year: 2009 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Een prijsvraag als communicatiemiddel
Author:
Year: 2013 Publisher: Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 531 << page
of 54
>>
Sort by