Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Online communicatie is meer dan een goede website. Wie (nieuwe) klanten wil bereiken, benut ook social media, mobiele sites, apps en digitale nieuwsbrieven. Hoe haal je het beste uit online kanalen en hoe stroomlijn je de content? De geheel vernieuwde editie van Handboek webredactie beantwoordt deze en andere vragen en geeft praktische adviezen aan webredacteuren en online communicatieprofessionals. Het Handboek webredactie zoomt in op onder meer de volgende thema's: - Webstrategie, webstructuur, contentstrategie - Schrijven voor het web - Schrijven voor Google - Schrijven voor social media - Schrijven voor mobiel - Conversiegericht schrijven - Tekstsoorten (nieuwsbericht, digitale nieuwsbrief, blog).
Webteksten schrijven. --- websites --- teksten schrijven --- Computer architecture. Operating systems --- schrijfvaardigheid --- redacteurs --- online verwerking --- Mass communications --- Webteksten schrijven
Choose an application
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk ? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast. Wie professioneel met online communicatie aan de slag is, ontwikkelt content die een bijdrage levert aan het realiseren van organisatiedoelen. Dit boek biedt handvaten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het je bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.- Voor copywriters, contentspecialisten, communicatieadviseurs en studenten communicatie.- De laatste ontwikkelingen in het vakgebied, getoetst in en vertaald naar de werkpraktijk.- De geactualiseerde en uitgebreide opvolger van de bestseller 'Handboek Webredactie'Het Handboek Online Redactie is de uitgebreide en volledig geactualiseerde opvolger van het Handboek webredactie. Van dit boek - van dezelfde auteurs ? werden meer dan 9.000 exemplaren verkocht. Bron : http://www.managementboek.nl
Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- websites --- online verwerking --- redacteurs --- schrijfvaardigheid --- teksten schrijven --- Websites --- Internet --- Communicatie --- Geschreven taal --- Schrijven --- Redactie --- Tekstsoorten --- Grafische vormgeving --- PXL-Media & Tourism 2020 --- communicatiemiddelen --- content management systemen --- online media --- Website --- Tekstsoort
Choose an application
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast.Wie professioneel met online communicatie aan de slag is, ontwikkelt content die een bijdrage levert aan het realiseren van organisatiedoelen. Dit boek biedt handvatten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het je bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.Voor copywriters, contentspecialisten, communicatieadviseurs en studenten communicatie.De laatste ontwikkelingen in het vakgebied, getoetst in en vertaald naar de werkpraktijk.De geactualiseerde en uitgebreide opvolger van de bestseller Handboek Webredactie (meer dan 9.000 verkochte exemplaren).https://www.vanduurenmedia.nl/EAN/9789089656841/Handboek_online_redactie
Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- websites --- online verwerking --- redacteurs --- schrijfvaardigheid --- teksten schrijven --- Communication Communicatie --- Ecriture Schrift --- Vidéo Video --- Digital Digitaal --- Site Web Website --- #KVHA:Meertalige communicatie; Nederlands --- Informatiemanagement --- Webdesign --- Webteksten schrijven --- Conversie (informatica)
Choose an application
Internet is een belangrijke bron van informatie. Die informatie is niet altijd betrouwbaar. Bij het ophalen moet je ook nog oppassen voor virussen, phishing, scams en spyware. De auteur bespreekt een groot aantal aspecten van het vinden en gebruiken van internetinformatie. Inhoudsopgave : 1. Algemeen 2. Betrouwbaarheid bronnen 3. Onveilige informatie 4. Internetbronnen 5. Slim zoeken op het internet 6. Informatieverwerking 7. Auteursrecht 8. Archivering
Computer architecture. Operating systems --- bronnenstudie --- Information retrieval --- kritisch denken --- internet --- IRM (information resources management) --- online verwerking --- kennisoverdracht --- Informatievaardigheden --- Internet --- 691 Internet --- 803.93 -06 --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Internet --- #KVHA:Onlinebronnen --- Nederlands 843 --- informatievaardigheden --- 681.3*J5 --- 002:62 --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Stijlleer --- Arts and humanities (Computer applications) --- Informatietechnologie --- Informatievaardigheden. --- Internet. --- 002:62 Informatietechnologie --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing
Choose an application
Heb jij ook last van te veel informatie en te weinig tijd ? Ontdek hoe je slimmer online kunt werken door gebruik te maken van je smartphone, tablet en computer.In dit boek beschrijft lifehackingexpert Stephan ten Kate honderden tips en tools waarmee je makkelijker en sneller kunt werken.Bron : http://www.haystack.nl
Telecommunication technology --- Personnel management --- Computer architecture. Operating systems --- telewerken --- arbeid --- internet --- online verwerking --- sociale media --- Mediaopvoeding --- Internet --- Tijdsbesteding --- Managementvaardigheden --- Sociale media --- Informatiemanagement --- Media --- Informatisering --- Organisatieleer --- Arbeidstijd --- Timemanagement --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Werktijd
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|