Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Events management.
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9781856178181 Year: 2011 Publisher: Oxford Butterworth-Heinemann

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Risk management for meetings and events.
Author:
ISBN: 9780750680578 Year: 2009 Publisher: Oxford Butterworth-Heinemann


Book
Evenementen organiseren
Author:
ISBN: 9789044132182 Year: 2014 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De auteur legt stap voor stap uit hoe u een evenement organiseert. Het boek is erg praktisch opgevat met talrijke tips en aandachtspunten per organisatiefase. Het vertrekt van de opdracht tot de ideeontwikkeling. Voorts behandelt het de uitwerking van dat idee aan de hand van een planning, het weidt uit over budgettering en budgetbeheersing om een evenement met een correct draaiboek te regisseren. Uiteraard vindt u ook aanwijzingen terug om het evenement in verschillende facetten te evalueren. Het boek belicht ten slotte specifieke evenementen zoals incentives, beurzen, congressen, seminaries en kick-offs. Dit handboek zou niet volledig zijn zonder de nodige informatie over etiquette, vergaderen, auteursrechten en entertainment. Het hoofdstuk over sponsoring is een handige leidraad voor elke organisator die met sponsorwerving te maken krijgt. Kortom, dit boek is een must voor wie een evenement porfessioneel wil organiseren, afgestemd op de doelgroep en de doelstellingen en met een correcte budgetbeheersing.


Book
Evenementen support : adviesboek II
Authors: ---
ISBN: 9014079265 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Food and wine festivals and events around the world : development, management and markets.
Authors: ---
ISBN: 9780750683807 0750683805 9780080887951 9781136402654 9781136402692 9781136402708 9781138171725 Year: 2008 Publisher: Jordan Hill Butterworth-Heinemann


Book
Event management and sustainability.
Authors: ---
ISBN: 9781845935245 Year: 2009 Publisher: Wallingford CABI


Book
Evenementen als communicatiemiddel
Author:
ISBN: 9789013091700 Year: 2011 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boekje laat zien hoe evenementen in elkaar zitten en hoe ze kunnen worden ingezet als communicatiemiddel. Het toont hoe een evenement kan georganiseerd worden: praktische tips voor de locatie, catering, publiciteit, financiën,...


Book
Het event als strategisch marketinginstrument.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789046902417 Year: 2016 Publisher: Bussum Uitgeverij Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.


Book
Basisboek eventmanagement : van concept naar realisatie
Author:
ISBN: 9789046900987 Year: 2008 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De afgelopen jaren heeft de organisatie van events in Nederland een enorme vlucht genomen. Dat geldt zowel voor grote als kleine evenementen, voor zakelijke events zoals een congres en voor publieke events zoals het PinkPop festival. De eisen die aan de organisatie worden gesteld zijn steeds hoger geworden en de vraag naar gekwalificeerde eventmanagers is in snel tempo gegroeid. De Nederlandse communicatie-, management- en marketingopleidingen spelen hier op in. &#13;&#13;Het Basisboek eventmanagement bevat alle benodigde kennis voor de (toekomstige) eventmanager. Het bestaat uit vier delen. Deel 1 is een inleidend deel over de context en definities. In deel 2 worden de eigenschappen en taken van de eventmanager behandeld. Deel 3 behandelt de belangrijkste partners, de opdrachtgever en de toeleveranciers. En in deel 4 wordt een blik geworpen op de toekomst van eventmanagement. &#13;Ter verdieping zijn tevens columns van Jeroen Busscher en artikelen van professionele eventmanagers over hun praktijkervaringen opgenomen. De hoofdstukken en artikelen worden afgesloten met opdrachten, waardoor de bestudeerde stof direct aan de praktijk getoetst kan worden.&#13;&#13;

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by