Listing 1 - 10 of 89 << page
of 9
>>
Sort by

Dissertation
Aandacht voor hemiplegische schouderpijn na een cerebrovasculair accident : prototype van een brochure voor patiënten en mantelzorgers
Author:
Year: 2019 Publisher: Gent Arteveldehogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Hebbes ! : een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen
Author:
ISBN: 9789052619422 9789462200265 Year: 2012 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van de klant zouden uitgaan ? Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële) klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert. Bron : http://www.academicservice.nl


Digital
Hebbes! Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen
Author:
ISBN: 9789052619422 9789462200265 Year: 2012 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Great IKEA ! : a brand for all the people
Author:
ISBN: 9781905736164 Year: 2008 Publisher: London Marshall Cavendish Business

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Top marketing cases Deel 3
ISBN: 901300380X Year: 2003 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Hoe lanceer ik een nieuw product !?
Authors: ---
ISBN: 9789043017848 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: ---
ISBN: 9789059317239 Year: 2011 Publisher: Amsterdam : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Contrarian branding : stand out by camouflaging the competition
Author:
ISBN: 9789063694630 9063694636 Year: 2017 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The world is busier than ever. One of the major challenges for brands is how to stand out of the competition: brands competing for market share, new brands that are being introduced, and indeed politicians fighting for attention in a crowded arena. What to make of all the brand content being thrust through the digital channels every day by those in search of a willing audience ?In the ocean of competing supply, it's easier to drown than to float to the surface. While warehouses and supermarket shelves overflow, inboxes and servers fill up and everyone has more and more choice, the question arises: What does it take for a brand to stand out ? How do brands consistently get themselves noticed in a world that has more and more to offer ? The answer is certainly not to create more and more messages. Instead, brand managers should be able to craft 'polar' brand associations. In this book, professor, top strategist and entrepreneur Roland van der Vorst shows how brands catch the eye by creating polarity. This goes further than just being different. It's a sophisticated technique to set brands apart from all other competitors in a radical way. This can be done by creating brand associations that radically split a competitive field into absolute opposites or are able to reconcile these in unexpected ways. Lightheartedly and with a wealth of examples, he describes unique ways of guaranteeing brands to create a break through. Contrarian Branding is a must for brands eager to stand out from the crowd.Bron : http://www.bol.com


Book
Marketing
Author:
ISBN: 9789059403918 Year: 2009 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Guide de la communication pour l'entreprise
Author:
ISBN: 2840012405 Year: 2000 Publisher: Paris Maxima

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 89 << page
of 9
>>
Sort by