Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De ontwikkeling van de fijnmotorische vaardigheden in de kleuterschool tot het functionel handschrift op het einde van de lagere school. Didactische richtlijnen om de leerkracht te helpen zijn schrijflessen vorm te geven. Hoe kan een rendabel en duidelijk handschrift aangeleerd worden?
Schrijven ; basisonderwijs ; didactiek --- 159.946.4 --- 372.88*2 --- 373.3 --- #KUPV:EC --- basisonderwijs --- kleuteronderwijs --- schrijven --- zorgverbreding --- 475.1 --- Nederlands --- aanvankelijk schrijven --- didactiek --- 475.24 --- Aanvankelijk schrijven --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Linkshandigheid --- Motoriek --- Schriftopvoeding --- Schrijven --- Voorbereidend schrijven --- 475.24 ) * SCHRIJVEN --- handschrift --- schrijfonderwijs (ler) --- schrijven (ler) --- schrijven ; ba.o. --- technisch schrijven --- Schrijven ; basisonderwijs --- Moedertaal: schrijven --- Grafische uitdrukkingen. Lezen. Schrijven. Schilderen. Tekenen --- Taalonderwijs: spelling; schrijven --(niet-universitair onderwijs) --- Lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - elementaire instrumentele vaardigheden, aanvankelijk lezen en schrijven --- (zie ook: Schrijfvaardigheid) --- Schoolbooks - Didactic material --- #BSCH: vak: Nederlands --- 373.3 Basisonderwijs --- 373.3 Lager onderwijs --- 372.88*2 Taalonderwijs: spelling; schrijven --(niet-universitair onderwijs) --- 159.946.4 Grafische uitdrukkingen. Lezen. Schrijven. Schilderen. Tekenen --- basisonderwijs. --- Basisonderwijs. --- Didactics of Dutch --- Didactics of Kindergarten --- voorbereidend schrijven --- Didactics of primary education --- schrijven ; ba.o --- Didactiek van het Nederlands --- Didactiek van het kleuteronderwijs --- Didactiek van het lager onderwijs --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : schrijven, spellen, stellen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|