Listing 1 - 10 of 61 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
kleuteronderwijs --- voorbereidend rekenen --- speelwerkbladen --- Belangstellingscentra --- Speelwerkbladen --- kleuteronderwijs. --- Kleuteronderwijs.
Choose an application
Kleuteronderwijs en basisonderwijs --- Speelwerkbladen --- Aansluiting. --- Kleuteronderwijs.
Choose an application
American literature --- prentenboeken (genre) --- 000217.jpg --- Tellen --- 471.42 --- didactiek --- educatieve spellen --- spelregels --- tellen --- prentboek --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen
Choose an application
Zit in de kasten bij formulieren.
475.4 --- Aanvankelijk lezen --- Aanvankelijk schrijven --- Speelwerkbladen --- Tussendoortjes --- Vergelijken --- Visuele discriminatie --- Wiskunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Leerstoornissen --- Waarneming --- 472.12 --- Leerstoornis
Choose an application
Als Tibe praat, dan gebeurt het wel eens dat hij een woord moet herhalen of bij bepaald woord blijft haperen.
Stotteren --- Vertelkastje(Kamishibai) --- Prentenboeken --- Stotteren. --- leerlingvolgsystemen --- kindvolgsystemen --- 471.42 --- kleuteronderwijs --- didactiek --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen --- vertelplaten --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Vertelkastje --- Vertelplaten --- Kamishibai --- Vertelplaat --- ADHD
Choose an application
Rekenbeestje 1 leert spelenderwijs het getalbegrip tot 3 of 6, ruimtelijk inzicht en de begrippen boven, onder, links en rechts. Kinderen doen dit door groenten te planten met Knabbel.Bron: https://www.diekeure.be/nl-be/educatief/kleuteronderwijs/beestig/klassikaal-materiaal/rekenbeestje#edumethod-content
Wiskunde --- Rekenen --- Getallen. --- Educatieve spellen --- Kleuteronderwijs. --- 471.42 --- wiskunde --- wiskundige initiatie --- speelwerkbladen --- #PBIB:+111.54 --- Wiskundige initiatie --- Getalbegrip --- Ruimtelijk inzicht --- kleuteronderwijs --- rekenen --- 472.2 --- getalbegrip --- ruimtelijk inzicht --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen --- Vakdidactiek : Wiskunde (rekenen) : Lager onderwijs --- Cognitieve opvoeding --- Schoolbooks - Didactic material --- Kleuteronderwijs --- 3-jarigen --- Ruimtelijke oriëntatie --- 3-jarige --- Groente
Choose an application
Kijk- en denkvragen voor kleuters.
Educatieve spellen. --- Quiz. --- Spelen --- Kleuters. --- 471.42 --- educatieve spellen --- kwissen --- spelmaterialen --- 621.7 --- Denkspelen (Quiz) --- Ontluikende geletterdheid --- Taal --- Wereldoriëntatie --- Wiskundige initiatie --- 2de kleuterklas --- Quizzen --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen --- Denksport --- Games --- Kleuteronderwijs --- Quizvragen --- Educatieve spelen --- Quizvraag
Choose an application
Cognitieve opvoeding --- Werkbladen --- Kleuteronderwijs --- Aansluiting kleuteronderwijs - lager onderwijs --- Wiskunde --- Rekenen --- wiskundige initiatie --- schoolboeken --- wiskunde --- 471.42 --- 475.4 --- Handboek/cursus --- Kleuters: rekenen: wiskunde: werkbladen --- Kleuters: wiskunde: rekenen --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen --- Schoolbooks - Didactic material --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde)
Choose an application
#PBIB:+111.53 --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- wiskunde --- 471.42 --- educatieve spellen --- spelmaterialen --- wiskundige initiatie --- Circus --- Meetkunde --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Wiskundige initiatie --- Rekenen: kleuters --- Wiskunde: didactiek kleuterschool --- didactische set --- Vakdidactiek : Wiskunde (rekenen) : Kleuter onderwijs --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen --- Cognitieve opvoeding --- Games
Choose an application
In dit boek wordt een reeks uitgewerkte suggesties aangedragen voor telactiviteiten: de knopendoos ; kabouterhuisjes ; de piratenschat ; wintervoorraad ; gaatjeskleden maken ; eerlijk delen ; de ballonnentraktatie ; winkeltje spelen ; lieveheersbeestjes ; de muizenfamilie. Deze activiteiten die in groter en kleiner groepsverband plaatsvinden, leggen een sterk accent op het sociale aspect van het leren. Hoofddoel daarbij is niet om het tellen als een geïsoleerde vaardigheid aan te leren, maar om de kinderen in aanvulling op de meer individueel opgedane ervaringen, te prikkelen en te inspireren, daarmee een nadere bewustwording stimulerend van een aantal fundamentele aspecten van het tellen.
Voorbereidend rekenen. --- Tellen : kleuteronderwijs --- 471.42 --- didactiek --- kleuteronderwijs --- tellen --- wiskunde --- wiskundige initiatie --- Tellen --- Wiskundige initiatie --- didactiek kleuteronderwijs - cognitieve opvoeding, speelwerkbladen --- Cognitieve opvoeding --- Kleuteronderwijs : didactiek --- Kleuters : cognitieve ontwikkeling --- Rekenen --- 472.2
Listing 1 - 10 of 61 | << page >> |
Sort by
|