Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Most companies today have huge amounts of data available that offer great potential to improve human decision making. However, the available technology is not transparent, the resulting decisions may be biased, and people question the ethics of artificial intelligence. This book introduces effective implementation.The author provides convincing arguments and practical guidance for both business managers and specialists to take ownership of the intelligence that is required to design effective decision support systems. This easy to read and illustrated book includes examples that will demystify AI technology and enable you to engage in meaningful conversations on how to apply AI in your organization.Bron : http://www.managementboek.nl
Artificiële intelligentie --- Databeheer --- Data --- Transparantie
Choose an application
Managers, professionals, hrm-professionals en adviseurs zoeken nieuwe vormen van organiseren. Nieuwe vormen waarin op een eigen wijze invulling wordt gegeven aan leiderschap, management en een moderne professionele rol. Een nieuwe vorm van organiseren waarbij TRUST centraal staat: Tweezijdigheid in relaties, Ruimte die gegeven én gepakt wordt, Uitdagende doelen, Support wordt geboden en genomen en Transparantie in houding, gedrag en manier van werken. Het TRUST-concept wordt in dit boek uitvoerig toegelicht. Via praktijkvoorbeelden, casussen en prikkelende vragen wordt de lezer uitgedaagd om de vertaling te maken naar de eigen organisatie.De website www.trusthetslimmezusjevansmart.nl ondersteunt het boek.Bron : http://www.bol.com
Organisatieleer --- Management --- Leiderschap --- Managementvaardigheden --- Transparantie --- Teamwerk
Choose an application
Authenticiteit --- Transparantie --- Duurzaamheid --- Verpakking --- Grafimediabeleid --- Printmedia
Choose an application
Vormgeving --- Kleur (kleur) --- Grafische vormgeving --- Transparantie --- Kleurenleer
Choose an application
Over the last twenty-five years, we have seen a dramatic shift in the balance of power from institutions to civil society. Individuals have never been more demanding toward Big Business.This unstoppable change has been fueled by the New Normal--an interconnected, hyper-transparent, and media-anarchic world forcing companies to rethink their contribution to society. Not all businesses have found the answer to thrive in the New Normal beyond delivering short-term shareholder value.Alberto Lopez-Valenzuela has worked with leaders of some of the world's biggest companies and has spent years analyzing how companies build authentic reputations that create tangible value. Using extensive research and in-depth interviews with some of the most forward-thinking leaders in Corporate Affairs, Alberto shares a new model, The Connecting Leader, to help companies establish an authentic relationship with key stakeholders that not only delivers greater economic value but also enables a positive social contract.Bron : http://www.amazon.com
Reputatie --- Leiderschap --- Stakeholder --- Digitalisering --- Transparantie --- Corporate image --- Profiel --- Imago
Choose an application
Hoe pas ik TRUE Branding toe om mijn bedrijf tot een succes te maken ? De nieuwe generatie consumenten doorziet marketeers. Ze zijn sociaal bewogen, veeleisend en kunnen door middel van social media merken maken en breken. Daar staat tegenover dan onze maatschappij nieuwe merken nodig heeft. Verantwoordelijke marketing kan positieve verandering tot stand brengen in een wereld waar de leefbaarheid onder druk staat. Op dit spannende snijvlak staan TRUE Brands. De basis van TRUE Branding is Transparency, Responsibility, Unique en Empathy. Dit is een geheel nieuw concept en staat voor loyaliteit aan je eigen merk. Denk aan Dove, Triodos bank, Toms (schoenen), Tony Chocolonely of Patagonia. Een echt TRUE Brand neemt verantwoordelijkheid, die aansluit op de missie en resoneert bij de doelgroep. Doorstaat uw merk de toets van TRUE-ness en zal het de komende generaties aanspreken ? Bron : http://www.bol.com
Product strategy --- Merkbeleid --- Branding --- Merkstrategieën --- Sociale marketing --- Authenticiteit --- Imagomanagement --- Empathie --- Transparantie --- Merkstrategie
Choose an application
[Frans Van Roy] --- kunst --- schilderkunst --- België --- eenentwintigste eeuw --- Hoeckx Luc --- transparantie --- 75.071 HOECKX --- Hoekx, Luc
Choose an application
Open-Book Management is een methode waarbij je medewerkers inzicht geeft in de cijfers. Wat zijn de te behalen doelen? Aan welke knoppen kan en moet er gedraaid worden om omzet te verhogen of rendement te verbeteren? De kracht van Open-Book Management is dat medewerkers niet alleen snappen waar het in het bedrijf heen moet, maar ook dat het een sport wordt om de afgesproken streefcijfers te behalen. Effectief gedrag en verhoogde motivatie gaan hand in hand!Oyevaar legt uit welk traject je hiervoor in de bedrijfsorganisatie en -cultuur moet afleggen en laat met praktijkcases zien hoe het werkt. Met dit boek kun je meteen aan de slag, om te bouwen aan een organisatie van ondernemende medewerkers.Na jarenlange ervaring in verschillende internationale managementfuncties en organisatieverbeteringsprojecten als Lean, realiseerde Duncan Oyevaar zich dat het optimaliseren van processen niet genoeg is. Met behulp van 'The Great Game of Business' ontwikkelt hij opleidingen en trainingen om bedrijfsresultaten te verbeteren.Btron : http://www.businesscontact.nl
Management --- Communication systems --- Planning --- Industrial management --- Employee participation --- Managementmodellen --- Personeelsmanagement --- Organisatie --- Betrokkenheid --- Motivatie --- Transparantie --- Managementmodel
Choose an application
Al vele jaren uitgeroepen tot Beste Werkgever, deelt Thomas Van Eeckhout zijn tips en inzichten voor goed leiderschap.Easi is een zeer waardengedreven bedrijf met een participatief businessmodel waarvan een derde van de medewerkers aandeelhouder zijn. Met dit praktische boek kan de lezer zijn eigen leiderschapsstijl en bedrijfscultuur onder handen nemen en inzicht krijgen in hoe een evolutie naar participatief ondernemen antwoorden kan bieden op een aantal hete hangijzers, zoals engagement en commitment bekomen van medewerkers.Bron: www.acco.be
Leiderschap --- Succesverhaal --- 005.4 --- concurrentie --- 005.56 --- Bedrijfscultuur --- Aandeelhouderschap --- Waardering --- Pandemie --- Bedrijfsmanagement --- Transparantie --- Bedrijfspsychologie --- Strategisch management --- Bedrijfseconomie --- Personeelsmanagement --- Personeelsbeleid --- Organisatieleer
Choose an application
Regels. Veel mensen hebben er een haat-liefdeverhouding mee. We hebben steeds complexere systemen opgetuigd voor het maken en bewaken van regels, die steeds minder ruimte bieden voor de noodzakelijke rek. De balans tussen regels en rek is zoek.Dit is een boek voor al die professionals in (publieke) organisaties die door de vele administratie niet meer toekomen aan hun ?echte? werk. Die de vrijheid missen om maatwerk te leveren en menselijkheid te tonen als de situatie daarom vraagt. De regels en de rek helpt je om zélf de balans te vinden tussen de regels en de rek, tussen ruimte en houvast. Door stap voor stap te ontrafelen van welke regels je last hebt en door te laten zien hoe je de rek in de regels vindt, zonder het houvast dat ze bieden los te hoeven laten. Talloze praktijkvoorbeelden en eenvoudige opdrachten helpen je om zelf concrete stappen te zetten.https://www.deregelsenderek.nl/
Afspraak --- Creatief denken --- Regelgeving --- Richtlijn --- Bureaucratie --- Flexibiliteit --- Innovatie --- Transparantie --- Integriteit --- Dialoog --- Veranderingsmanagement --- Patroon --- Samenwerking --- Overheid --- Samenleving --- Creativiteit --- Management --- Groepsgedrag
Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|