Narrow your search
Listing 1 - 10 of 35 << page
of 4
>>
Sort by

Book
E-mails en brieven schrijven in het Nederlands
Authors: --- ---
ISBN: 9789049107031 Year: 2011 Publisher: Houten : Prisma,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Corporate communication : geselecteerde artikelen voor het hoger onderwijs
Author:
ISBN: 9031317780 Year: 1994 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zaak & Co2: zakelijke communicatie & handelscorrespondentie 2de graad BSO
Author:
ISBN: 9789045503721 Year: 2011 Publisher: Antwerpen : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zaak & Co2: zakelijke communicatie & handelscorrespondentie 3de graad BSO
Author:
ISBN: 9789045508573 Year: 2003 Publisher: Antwerpen : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Waartoe is deze tent op aarde? Een taalkit voor kantoorprofessionals.
Authors: ---
ISBN: 9789057122903 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Nieuwezijds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Besluitvorming in vergaderingen : organisaties, interactie en taalgebruik.
Authors: --- ---
ISBN: 9076912041 Year: 2000 Publisher: Utrecht LOT

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Schrijven met effect : stijlcursus doeltreffend formuleren.
Author:
ISBN: 9789062834938 9062834930 Year: 2007 Publisher: Bussum Coutinho


Book
Wij, ik, zij & het : de kracht van woorden in zakelijke communicatie
Author:
ISBN: 9057121182 Year: 2001 Publisher: Amsterdam Nieuwezijds


Book
Het anti-offerteboek
Author:
ISBN: 9026730470 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deel 1. Een commerciële brief als onderdeel van het totale verkoopproces 1. Het formuleren van doelen 2. Het realiseren van doelstellingen 3. De noodzaak van een structuur 4. Maatwerk of confectie 5. De fasen van het verkoopproces 6. De e-mail# Deel 2. De verschillende commerciële brieven 7. Commercieële brieven naar aard en doelstelling 8. Uitwerking van de verschillende commerciële brieven Deel 3. Toelichting op verschillende begrippen Bijlagen Literatuurlijst


Book
Als je bgrpt wat ik bdl : 101 regels voor het schrijven van heldere en overtuigende teksten
Author:
ISBN: 9789461264220 Year: 2020 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een geschreven tekst moet in een keer raak zijn. Kies de juiste woorden en iedereen begrijpt wat je bedoelt.Je zakelijke succes wordt in hoge mate bepaald door de kwaliteit van je teksten. Met aantrekkelijke berichten, mails en rapporten maak je een goede indruk op je lezer. Wil jij ook teksten schrijven met meer impact? Maak dan gebruik van de 101 concrete schrijfadviezen in dit handboek. 'Als je BGRPT wat ik BDL' beantwoordt alle vragen die je kunt hebben over leesbaar en begrijpelijk schrijven.Neem je teksten serieus als je wilt dat mensen jou serieus nemen. Mensen vergeten hoe je heet, maar ze herinneren zich jouw vriendelijke mail.https://www.adfoshop.nl/boek/9789461264220/als-je-bgrpt-wat-ik-bdl-marcel-lemmens

Listing 1 - 10 of 35 << page
of 4
>>
Sort by