Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
onderwijsbeleid --- kritiek --- niveau-onderwijs --- onderwijsfilosofie --- pedagogiek --- School management --- onderwijskwaliteit --- Sociology of education --- Higher education --- Europe --- P4 --- 371 --- 37 <4> --- Academic collection --- #A0310A --- 720 Onderwijs --- Europese eenmaking --- Globalisering --- Onderwijs --- Opvoedkunde --- Sociale filosofie --- globalisering --- onderwijs --- pedagogie --- sociale filosofie --- 37 <4> Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Europa --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Europa --- Europa --- onderwijs - school --- 327 --- 37 --- 1 --- eu 452.2 --- Europese Unie --- onderwijs Europa - politiek, wetgeving en organisatie --- Onderwijsfilosofie --- Opvoeding en onderwijs --- Hogescholen --- Opvoeding --- Hogeschool --- Crisis --- Cultuur --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
In een bedrijf gaat men van elke investering het rendement na. Ook in de opleidingswereld groeit de behoefte om de effectiviteit en het rendement van leeractiviteiten te kunnen bepalen en optimaliseren. Hebben al die opleidingen wel effect? Dragen ze bij tot de organisatieresultaten? Leveren de leeractiviteiten financieel iets op? Dit boek helpt om deze vragen te beantwoorden. Het gaat over leren in bedrijven en organisaties, en hoe we de effecten daarvan kunnen meten. Die drang naar meten past in de moderne bedrijfsvoering, de zorg voor kwaliteit en voor toegevoegde waarde. In dit boek staan een aantal denkpisten en technieken beschreven die bruikbaar zijn om de effectiviteit van leerprocessen te beoordelen. Er wordt daarbij gekeken naar de kwaliteit van leerprocessen en vooral naar het resultaat ervan. De harde economische aanpak wordt niet geschuwd: hoeveel euro kost het leren, en hoeveel euro brengt het op? De kracht van dit boek zit in de vele praktijkvoorbeelden. Via de vele handige tips en tools wil het boek HR- of opleidingsverantwoordelijken ondersteunen bij het beoordelen van de effecten van leeractiviteiten en het becijferen van het opleidingsrendement.Met een woord vooraf door Luc Sels (K.U. Leuven).
didactische processen --- Didactics --- Personnel management --- HO (hoger onderwijs) --- HRM (human resource management) --- School management --- opleidingen --- 37 --- #SBIB:316.334.1O130 --- #SBIB:316.334.1O300 --- #SBIB:316.334.1O350 --- Analyses (formation) Analyse (opleiding) --- Evaluation de la formation Training evaluation --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Bedrijfsopleiding 331.36 --- Leermethoden 371.3 --- 650 --- AA / International- internationaal --- 371.26 --- 371.3 --- 378:331 --- evaluatie --- leerprocessen --- leren --- onderwijs- en leermiddelen --- onderwijskunde --- onderwijsonderzoek --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Methoden van onderwijsonderzoek --- Doel en functie van het onderwijs en studeren: algemeen --- Onderwijs en economie --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Onderwijsmethoden en onderwijsprocedures. Onderwijs- en opleidingssystemen. --- hogescholen en de bedrijfswereld --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- cultuur, personeel, talenten, team --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Onderwijsmethoden en onderwijsprocedures. Onderwijs- en opleidingssystemen --- 37 Education --- Education
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|