Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
SOCIALE MEDIA - 1. Inleiding - 2. Wat zijn sociale media? - 3. Waarom op sociale media? - 4. Welke sociale media zijn er? - 5. Hoe sociale media gebruiken? De converserende overheid gebruikt sociale media om klant centraal te zetten - 6. Conclusie - SOCIALE MEDIA STRATEGISCH INZETTEN: TIPS EN TRICKS. Je bereikt niemant, je verdient iemand - 1. Inleiding - 2. Context - 3. Er is geen socialemediawaarheid - 4. De eerste socialemediastrategie: luisteren - 5. De tweede strategie: sociale media als praatkanaal - 6. Ten slotte, culture eats strategy for breakfast - SOCIALE MEDIA IN HET BELEID VAN EEN ORGANISATIE: EEN STAPPENPLAN - 1. Inleiding - 2. Stappenplan: kunnen wij op sociale media? - 3. Stap 0: Baken je territorium af - 4. Stap 1: Bepaal de doel(groep) - 5. Stap 2: Vind je doelgroep - 6. Stap 3: Luister en verken je sociale media - 7. Stap 4: Aan de slag - 8. Stap 5: Je campagne kiezen - 9. Stap 6: Evaluatie - 10. Conclusie - SOCIALE MEDIA EN KENNISONTWIKKELING - 1. Inleiding - 2. Anders leren: actief en informeel - 3. De informatiesunami beheersen - 4. Kennis delen is kennis vermenigvuldigen - 5. Informatie organiseren - 6. Tools - 7. Aandachtspunten bij de implementatie van nieuwe tools - ONLINE REPUTATIEMANAGEMENT - 1. Inleiding - 2. Online reputatie - 3. Webcare - 4. Monitoren - 5. Software close-up - AUDIT EN RISICOBEHEER VAN SOCIALEMEDIAGEBRUIK IN ORGANISATIES - 1. Inleiding - 2. De opportuniteiten van sociale media - 3. Misbruiken van sociale media - 4. Risico's van socialemediagebruik - 5. Audit van het gebruik van sociale media in een organisatie - 6. Conclusie
Sociale media --- Organisaties. --- Overheid. --- Computer. Automation --- Mass communications --- Informatiebeheer --- Informatiesystemen --- Kennismanagement --- media --- information --- C4 --- management --- informatie --- Media en communicatie --- Informatiesysteem
Choose an application
Met de smartphone op zak zijn jongeren de hele dag verbonden met de wereld. Dankzij Facebook, Instagram, Snapchat of TikTok kunnen we altijd de nieuwste, mooiste, grappigste foto's of filmpjes van onszelf delen. We vinden het belangrijk hoe we onszelf presenteren. Die foto's laten onze buitenkant zien. Maar wat gaat er schuil achter het beeld dat we van onszelf verspreiden? We leren verder kijken dan de buitenkant en we staan stil bij onze emoties en innerlijke leefwereld.
Godsdienst --- C6 --- religieuze vorming --- godsdienst --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.7 --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk onderwijs --- Didactics of religion --- Didactics of secundary education --- levensbeschouwing --- klimaat --- voeding --- vegetarisme --- sociale media --- zelfbeeld --- Zingeving --- God --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- A-stroom --- Aarde --- Verdriet --- Rouwen --- Hoop --- Voeding --- Verwondering --- Zelfbeeld --- Sociale media --- Catechese ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.9 --- Mythologie --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Aarde (planeet) --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
informatica --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- C6 --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- 487.2 --- Hardware --- Software --- Internet --- mail --- Sociale media --- Presenteren --- PowerPoint --- Tekstverwerking --- word --- Informatiekunde --- 485.7 --- Informatica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2018 --- handboeken secundair onderwijs --- Informatica --- Microsoft Office --- 2e graad secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Office --- #BSCH: vak: informatica
Choose an application
In dit leerwerkboek sta je stil bij de verschillende functies van kleren. Je beschermt er jezelf mee, maar je onderscheidt je er ook mee van andere mensen. Je kleren tonen wie je bent. Maar maken de kleren de man of gaat het eerder om een wolf in schaapskleren? Er hangt immers altijd een letterlijk en figuurlijk prijskaartje aan kleren: je broek heeft misschien niet zo'n eerlijke weg afgelegd vooraleer hij in de winkel terechtkwam. Het is belangrijk om daarbij stil te staan. Dit leerwerkboek kruipt dus zeker niet in je kouwe kleren!
Didactics of religion --- zelfdoding --- leven --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- psychologie van leven en dood --- geluk --- arbeidsmarkt --- werkloosheid --- sociale economie --- levenslang leren --- biologische voeding --- consumptie --- klimaatveranderingen --- consumentengedrag --- arbeidsbelasting --- online werken --- tijdsbesteding --- flexibiliteit --- wereldgodsdiensten --- nieuwsberichtgeving --- journalistiek --- sociale media --- kleding --- mode --- Didactics of secundary education --- levensbeschouwing --- bijbelverhalen --- 485.6 --- project algemene vakken --- tijdsbeleving --- Religies --- culturen --- nieuws --- Kledij --- Eerlijke handel --- Ecologische voetafdruk --- Koopgedrag --- God --- werken --- Arbeid --- Godsdienst --- C6 --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.9 --- godsdienst --- klimaatverandering --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Mode --- Journalistieke ethiek --- Sociale media --- Mediawijsheid --- Toekomstperspectieven --- Godsbegrip --- Tijdsbesteding --- Vrijetijdsbesteding --- Voeding --- Consumptiemaatschappij --- Bijbelverhalen --- Jaïnisme --- Milieubewustzijn --- Natuurvoeding --- Arbeidsreglementering --- Rechtvaardigheid --- Rechten van de mens --- Werkloosheid --- Studeren --- Zingeving --- Zelfmoord --- Psychosociale problemen --- B-stroom --- Recreatie --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Bijbelverhaal --- Biologische voeding --- Drank --- Gezondheid --- Toekomstperspectief --- Mensenrechten --- Psychosociaal probleem
Choose an application
B-stroom --- Didactics of religion --- vrijetijdsbesteding --- sprookjes --- parabels --- sociale media --- internet --- vriendschap --- groepsgedrag --- groepsdynamica --- feesten --- vieringen --- kerkelijke feesten --- talentmanagement --- rituelen --- geloof --- bijgeloof --- paranormale verschijnselen --- idolen --- Godsdienst --- leerboeken --- secundair onderwijs --- godsdienst --- 371.67 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Godsdienst ; secundair onderwijs --- 485.9 --- C6 --- religieuze vorming --- Schoolbooks - Didactic material --- identiteit --- zelfbeeld --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- geluk --- wonderen (themawoord fictie) --- heiligen --- levensweg --- groepen --- Didactics of secundary education --- wereldgodsdiensten --- levensbeschouwing --- bijbelverhalen --- Secundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Idolen --- Geloofsleven --- Talenten --- Talentontwikkeling --- Feesten --- Kerkelijke feesten --- Samenleving --- Groepsdynamiek --- Tijdsbesteding --- Bijbel --- Bijbelverhalen --- Christus --- Sociale media --- Digitale media --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Stilte --- Meditatie --- Gebeden --- Zelfbeeld --- Geluk --- Wonderen --- Vrije tijd --- PXL-Education 2019 --- didactiek van godsdiensten, levensbeschouwing --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Bijbelverhaal --- Jezus Christus --- Feest --- Kerkelijk feest --- Muziek --- Talent --- Idool --- Wonder --- Gebed --- Pedagogiek
Choose an application
Didactics of religion --- Didactics of secundary education --- levensbeschouwing --- Catechese ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- C6 --- religieuze vorming --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- godsdienst --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Godsdienst --- Secundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- B-stroom --- Idolen --- Geloofsleven --- Talenten --- Talentontwikkeling --- Feesten --- Kerkelijke feesten --- Christus --- Sociale media --- Digitale media --- Bijbel --- Bijbelverhalen --- Tijdsbesteding --- Samenleving --- Groepsdynamiek --- PXL-Education 2019 --- didactiek van godsdiensten, levensbeschouwing --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Bijbelverhaal --- Jezus Christus --- Feest --- Kerkelijk feest --- Muziek --- Talent --- Idool
Choose an application
Godsdienst --- Secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- C6 --- religieuze vorming --- 485.7 --- godsdienst --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactics of religion --- identiteit --- zelfbeeld --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- sociale media --- vrijetijdsbesteding --- groepen --- levensweg --- wonderen (themawoord fictie) --- heiligen --- geluk --- mantelzorg --- Godsdienst ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Godsdienst ; BSO ; leermiddelen --- Stilte --- Meditatie --- Gebeden --- Geloofsleven --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Gebed --- Muziek --- Pedagogiek
Choose an application
In onze huidige maatschappij ligt alles binnen handbereik. Supermarkten en winkelketens zijn vlakbij en je kunt altijd online shoppen. We consumeren er dan ook op los. Staan we wel voldoende stil bij ons koopgedrag? Is 'eco' produceren en consumeren wel zo logisch? Zijn er alternatieven voor onze huidige levensstijl? Onze aarde komt onder druk te staan. We moeten ze weer respecteren. Laten we ons daar samen voor inzetten!
Godsdienst --- Secundair onderwijs --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- 485.7 --- godsdienst --- C6 --- religie --- leermiddelen --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk onderwijs --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactics of religion --- wereldgodsdiensten --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- Evolution. Phylogeny --- paranormale verschijnselen --- schepping --- nieuwsberichtgeving --- sociale media --- journalistiek --- leven --- zelfdoding --- geluk --- psychologie van leven en dood --- online werken --- arbeidsbelasting --- tijdsbesteding --- flexibiliteit --- biologische voeding --- consumentengedrag --- consumptie --- klimaatverandering --- Godsdienst ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Godsdienst ; beroepsonderwijs ; leermiddelen --- 458.9 --- buitenaards leven --- christelijke zingeving --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Didactics of secundary education --- Didactics of technology --- voeding --- technologische opvoeding --- zuivelproducten --- technisch-technologische vakken --- robots --- transportmiddelen --- fietsen --- mechanische overbrengingen --- bouw --- constructies --- transport --- communicatiesystemen --- sociale media --- afvalverwerking --- kunststoffen --- Techniek ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2016 --- handboeken secundair onderwijs --- technologie --- Technologische opvoeding ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- C6 --- techniek --- 486.7 --- Techniek --- Gemeenschapsonderwijs --- Energie --- 1e graad lager onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- ICT --- 1e graad secundair onderwijs --- Voeding --- Biochemie --- Zuivelproducten --- Kermis --- Communicatiemiddelen --- Digitale communicatie --- Technologische opvoeding --- Transport --- Scheepvaart --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Belasting (fiscaal) --- Techniek (wetenschap) --- Communicatiemiddel --- Zuivelproduct --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Evenement: Wereldmilieudag
stemrecht --- Didactics of social education --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- PAV (project algemene vakken) --- democratie --- verkiezingen --- solliciteren --- aanwerving en selectie --- CV (curriculum vitae) --- bedrijven --- PGB (persoonsgebonden budget) --- armoede --- leefloon --- Third World: economic development problems --- meerlingen --- genen --- genetische manipulatie --- evolutieleer --- Darwin, Charles --- loonadministratie --- budgettering --- leningen --- geld --- voeding --- sport --- beweging --- gezondheid --- verkeersveiligheid --- auto's --- ecologie --- duurzame energie --- milieu --- Project algemene vakken ; leermiddelen --- 485.6 --- 486.8 --- pav --- project algemene vakken --- Reizen --- Vakantie --- Verkeer --- Gezondheid --- Economie --- Geld --- Evolutietheorie --- Genen --- Armoede --- Verkiezingen --- Democratie --- politiek --- C6 --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Schoolbooks - Didactic material --- handboeken secundair onderwijs --- PAV --- PXL-Education 2018 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Developing countries: economic development problems --- 3e graad secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Argumenteren --- Politiek --- Ondernemingen --- Sollicitatiegesprekken --- Sociale media --- Informatievaardigheden --- Levensloop --- Evolutieleer --- Genetische manipulatie --- Werken --- Budgettering --- Voeding --- Bewegen --- Vervoermiddelen --- Milieu --- Toerisme --- Project algemene vakken --- Maatschappij --- Film --- Onderneming --- Sollicitatiegesprek --- Overheidsbeleid --- Buitenland --- Beweging --- Plezier --- Gedrag --- Drank --- Vervoermiddel --- Leefbaarheid --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Project algemene vakken ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Reizen (werkwoord)
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|