Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

Hogeschool Gent (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

FOD/SPF PO (1)

RSL (1)

Thomas More Kempen (1)

More...

Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2008 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
De plakfactor : waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Authors: --- ---
ISBN: 9789043014076 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen - zoals docenten, politici en journalisten - moeten soms de grootste moeite doen om hun ideeën aan de man te brengen. Waarom floreren sommige ideeën van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? Hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? En wat is de kracht van reclameslogans als "Douwe Egberts koffie, lekkere koffie" en "Heerlijk, Helder, Heineken"? De auteurs geven de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat "sticky" ideeën hun kracht ontlenen aan 6 belangrijke eigenschappen. Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap meer kleefkracht kunt geven. En het geeft heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet... én hoe het niet moet

Listing 1 - 1 of 1
Sort by