Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen - zoals docenten, politici en journalisten - moeten soms de grootste moeite doen om hun ideeën aan de man te brengen. Waarom floreren sommige ideeën van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? Hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? En wat is de kracht van reclameslogans als "Douwe Egberts koffie, lekkere koffie" en "Heerlijk, Helder, Heineken"? De auteurs geven de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat "sticky" ideeën hun kracht ontlenen aan 6 belangrijke eigenschappen. Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap meer kleefkracht kunt geven. En het geeft heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet... én hoe het niet moet
Marketing. --- Merken. --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Social psychology --- merken --- marketingcommunicatie --- consumentenmarketing --- 658.8 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Reclame --- Sociale psychologie --- Toegepaste marketing --- 159.922 --- 695 Communicatie --- Créativité Creativiteit --- Message Boodschap --- 005.57 --- communicatietheorie --- creativiteit --- effectiviteit --- communicatie --- 301.151 --- 659 --- Reclame. Public relations --- Communicatie --- Psychologie --- Communicatiepsychologie --- Massacommunicatie --- Management --- Man --- Volwassene --- Financiewezen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|