Listing 1 - 10 of 42 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Voor het organisatiemerk zijn de medewerkers misschien wel de belangrijkste ambassadeurs. Deze medewerkers zijn - zowel privé als onder werktijd - in toenemende mate aanwezig op sociale media, waarbij ook de organisatie als onderwerp de revue passeert. Met deze interacties beïnvloeden zij de percepties van anderen en bouwen zij mee aan het organisatiemerk.In deze publicatie onderzoekt SWOCC hoe medewerkers zich gedragen op sociale media: hoe actief zijn ze? En op welke sociale media zijn ze te vinden? Wat zijn hun motieven om op sociale media over de organisatie te communiceren? En hoe is hun socialemediagedrag van invloed op het organisatiemerk?
bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- organisatie --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Organisatiemerk --- Sociale media --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H250 --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Organisatiemerk. --- Sociale media.
Choose an application
Digital coach Florence Pérès legt uit waarom onze digitale verslaving moordend is voor onze performantie en ons bovendien rusteloos, jachtig en gestresseerd maakt. Een (digitale) burn-out is zo niet veraf. Aan de hand van recente wetenschappelijke studies werkte ze een praktisch en haalbaar detoxtraject uit waarmee je je digitale touchpoints drastisch vermindert en zo je digitale leven weer onder controle krijgt. Het resultaat? Relaxter, creatiever én efficiënter werken!
Bee Collection --- Digitale media --- Sociale media --- Internet - Sociale media --- verslaving --- Timemanagement --- Internet ; verslaving --- Social psychology --- Consumer behavior --- Mass communications --- PXL-Music 2019 --- digitale communicatie --- mediawijsheid --- time management --- stressmanagement --- internet --- organisatiepsychologie --- 670 --- stress --- sociale media --- informatica --- informatique
Choose an application
This down-to-earth book shows how to hack through the bewildering jungle of marketing options and miles-long to-do lists to clear a marketing path that's right for your organization, no matter how understaffed or underfunded. You'll see how to shape a marketing program that starts from where you are now and grows with your organization, using smart and savvy communications techniques, both offline and online. Combining big-picture management and strategic decision-making with reader-friendly tips for implementing a marketing program day in and day out, this book provides a simple yet powerful framework for building support for your organization's mission and programs.Includes cost-effective strategies and proven tactics for nonprofits
Non-profitsector --- Marketing --- Sociale media --- non-profitsector --- marketing --- dienstenmarketing --- sociale marketing --- Nonprofit organizations --- Marketing. --- Financiewezen
Choose an application
In dit nieuwe boek wordt uitgebreid stilgestaan bij de kansen en risico’s die nieuwe technologie, in het bijzonder sociale media, in een wervingsplan met zich meebrengen én de noodzakelijke veranderingen in het recruitmentproces om hiervan een succes te maken, zoals:- Van Klassiek reactief recruiten (eerst werven via advertenties, daarna de beste sollicitant selecteren), via proactief recruiten door zelf de beste kandidaten te vinden in de immense profielendatabase van LinkedIn, naar recruiten op een Expertniveau (nieuwe technologie als integraal onderdeel van recruitment).- Niet de traditionele recruitmentsite centraal stellen in alle arbeidsmarktcommunicatie, maar een Facebookpagina.- Supersnel zzp’ers vinden door een online netwerk als Twitter slim inzetten.- Iedereen in de organisatie een recruiter maken (via-via werving).- Nieuwe technologische ontwikkelingen om beter te selecteren.Je leest over de juiste recruitmentstrategie, return on investment (roi) van sociale media, de nieuwe rol van de carrièresite en veel ideeën en tips voor content en online reputatiemanagement. Dit alles aangevuld met voorbeelden en interessante cases. Kortom, met behulp van dit boek kun je een stevig fundament leggen voor een operationeel excellent recruitmentproces, op basis van strategisch en tactisch goede keuzes.
personeelsbeleid --- 658.3 --- Recrutement Werving --- Technologie Technologie --- Personeelsbeleid --- Personeelsselectie --- Sociale media --- Technologie --- Aanwerving. --- Personeelsselectie.
Choose an application
1. Online video een korte geschiedenis – 2. De magie van een videostrategie – 3. Kies een format van formaat – 4. Goed voorbereid is half gewonnen – 5. Filmen ? Dat doe je zo ! – 6. Monteren kun je leren – 7. Klaar om te publiceren – 8. Wat na dit boek ? Hier is het dan, het boek over het krachtigste communicatiemiddel dat er volgens ons bestaat: online video! Door de opkomst van TikTok, Instagram en YouTube is video niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Maar hoe maak je als organisatie of bedrijf echt impact met je video's? Met short form en long form video's (n alles daartussenin)? Jade en Lobke (I Like Media) delen waardevolle inzichten en praktische tips voor iedereen die zijn online videoskills naar een hoger niveau wil tillen. Ben je een (sociale) ondernemer die videocontent wil gebruiken om zijn merk of organisatie te versterken? Een creatieve professional die zijn passie voor video wil delen? Een enthousiaste hobbyist die graag verbluffende video's wil maken? Online video: tips, tricks en trends bevat de kennis en inspiratie die je nodig hebt. (bron: covertekst)
Didactics of technology --- Mass communications --- videotoepassingen --- sociale netwerken --- sociale media --- instagram --- YouTube
Choose an application
Computer. Automation --- e-commerce --- schrijven --- marketingcommunicatie --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Web Web --- Internet Internet
Choose an application
"At some time in the future the recession will end. But what will happen then? How will customers respond to organizations that mistreated them in the past? What can organizations do now? Marketing Through Turbulent Times addresses these questions by tying together four themes: democracy, economic recession, individual depression and customer-centred strategies. Written for decision makers who want to ensure that their marketing strategies are not only relevant for today's difficult environment but will also provide a solid foundation for future growth, this book is an invaluable resource for anyone making strategic marketing decisions. Marketing Through Turbulent Times is a common sense, accessible book about marketing that provides a range of tools, principles and approaches for managers wanting to fine tune their current marketing strategies today and identify innovative growth opportunities which will allow them to lead their organization toward a robust future"--Provided by publisher.
Organization theory --- Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- sociale media --- marketing --- bedrijfsleer --- consumentengedrag --- marktonderzoek --- Business logistics --- Consumers --- Attitudes
Choose an application
Rediscover the fundamentals of marketing along with the rise of metamarketing from the best in the businessIn Marketing 6.0, the celebrated promoter of the ?Four P?s of Marketing,? Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers? needs and make a difference in the world. In a new age of metamarketing, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.Readers will learn about:- The building blocks of metamarketing- Generation Z and Generation Alpha and the technologies they use daily- How to tap into metaverses and extended reality- The potential obstacles and solutions for creating a more interactive and immersive experience.Marketing has evolved to address global challenges and changing customer expectations. Incorporating sustainability themes and new technologies for customer engagement are essential for businesses to remain relevant. Indeed, marketing has shifted from traditional to digital, but most customers still value some forms of human interaction. As a result, multichannel and omnichannel marketing have become popular among marketers aiming to leverage both traditional and digital engagement. Metamarketing goes beyond that and offers a genuine physical and digital convergence by providing a more interactive and immersive customer experience across physical and digital spaces.https://managementboek.nl/
Marketing --- storytelling --- marketing --- marketingstrategie --- Technologie --- Toekomst --- Digitalisering --- Generatie Z --- Sociale media --- Immersie --- Augmented reality --- Virtual reality --- Technology
Choose an application
LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube, Hyves... miljoenen mensen zijn virtueel met elkaar verbonden.We leven in een open en onbegrensde wereld van samenwerking, creativiteit en communicatie. De macht over de markt verschuift van bedrijven naar deze sociale netwerken. Bedrijven verliezen de binding met klant en medewerker. Binnen deze organisaties moet dan ook een omslag gaan plaatsvinden: van gesloten, hiërarchisch en onpersoonlijk naar open, authentiek en verbonden. 'Connect!' wil een welgemeende aansporing zijn want het is tijd om te handelen, en wel nu. Op basis van onderzoek onder managers in Nederland, en gesprekken met tientallen Nederlandse en Belgische bedrijven toont de auteur welke stappen nodig zijn om die omslag te kunnen maken. Hij geeft concrete antwoorden op vragen als: Hoe kan ik zelf sociale netwerken gebruiken? Welke nieuwe business modellen ontstaan er? Op welke manier behouden we als organisatie aansluiting met de jonge, sociale netwerkgeneratie? Bedrijven kunnen een ontmoetingsplek worden voor connecties en creativiteit, maar dat gaat niet vanzelf
organisatiemanagement --- sociale netwerken --- businessplanning --- Organization theory --- Social change --- sociale media --- e-business --- Mass communications --- 098 Bedrijfskunde --- 366.45 --- facebook --- internet --- organisatiestructuren --- 316.3 --- Leiderschap --- Sociale netwerken --- Informatiemanagement --- Réseaux Netwerken --- Leadership Leadership --- Sociale media --- Organisatie 658.014 --- leiderschap --- Sociale communicatie --- Internet --- Netwerkcommunicatie --- Management --- Leidinggeven --- Organisatieleer --- Taalvaardigheid --- LinkedIn --- Twitteren --- Facebook --- Sociaal netwerk
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 42 | << page >> |
Sort by
|