Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
Het conversity model : winst maken met social media
Author:
ISBN: 9789020995718 Year: 2011 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
The conversity model. Making money with social media.
Author:
ISBN: 9789020995725 Year: 2011 Publisher: LannooCampus


Book
Altijd naakt
Author:
ISBN: 9789401405621 Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Clo Willaerts over de impact van sociale media op je online reputatie.Je online reputatie kan met een tweet of Facebookpost gemaakt of gekraakt worden.Hoe kun je met de hulp van sociale media bouwen aan je eigen reputatie ? Op welke sociale mediaplatformen moet je aanwezig zijn ? Hoe maak je een aantrekkelijk profie ? Hoe bouw je je netwerk en online identiteit uit ? Hoe ga je om met een crisis ? Hoe bescherm je je privacy ?Boordevol praktische tips voor marketeers en iedereen die begaan is met online reputatie, zowel op persoonlijk vlak als voor zijn merk of bedrijf.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Digital marketing like a pro
Author:
ISBN: 9789401453714 9401453713 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Content marketing like a pro : the all-in-one guide to content marketing
Author:
ISBN: 9789401495479 9401495475 Year: 2023 Publisher: Lannoo Campus


Book
Video marketing like a pro : a practical guide to creating and publishing videos that convert
Author:
ISBN: 9789401477925 Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

For years, trend reports have highlighted the popularity of web videos. And each time, they noted that increasing numbers of people were enjoying videos on YouTube or TikTok, or participating in livestream events on Facebook and Twitch. Self-producing those videos became more and more popular and some managed to make a lot of money.When the world suddenly changed in March 2020, video went from a nice-to have to an essential tool for every company. Video Marketing like a PRO is a hands-on guide for anyone who wants to reach the growing online audience with their content - even if you have no experience in audiovisual production.


Book
Digital marketing like a pro : Prepare. Run. Optimize.
Author:
ISBN: 9789401490757 Year: 2022 Publisher: Lannoo Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

How do you translate your business objectives into a digital marketing strategy? What are today's best practices for content marketing, email marketing, social media and online advertising? What is the practical use for new technologies like Augmented and Virtual Reality, the Internet of Things, Artificial Intelligence and chatbots?Digital Marketing like a PRO is an easy to follow, step-by-step marketing guide that helps you maximize all digital channels. Packed with models, information and examples to help you succeed, it is free of fluff and noise so you can get to work quickly. Whether you're new to marketing or a long-time professional seeking to boost your skills, this digital marketing handbook will help you save time, energy and resources as you learn from tested industry models and best practices.Bron: www.acco.be


Book
Het conversity model : winst maken met social media
Author:
Year: 2011 Publisher: Leuven Lannoo Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Digital marketing like a pro : prepare. run. optimize.
Author:
Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 9 of 9
Sort by